دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 91350
منبع : خبرگزاری تسنیم

شیخ نعیم قاسم: ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرد

قم نيوز : جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرده است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به‌جای این ملت تصمیم‌گیری کند.
شیخ نعیم قاسم: ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرد/ پیروزی‌های محور مقاومت به‌نفع آرمان فلسطین است
شیخ نعیم قاسم: ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرد/ پیروزی‌های محور مقاومت به‌نفع آرمان فلسطین است
به گزارش قم نیوز شیخ نعیم قاسم عصر امروز در پیامی که به‌صورت مجازی در همایش جبهه جهانی مقاومت در مدرسه علمیه دارالشفاء پخش شد، اظهار داشت: موضوع نخست جهان اسلام فلسطین و قدس است؛ ما می‌دانیم که اسرائیل به ناحق فلسطین را غصب کرده است.

وی با بیان اینکه "آمریکا منافع خود را در اشغال فلسطین می‌داند" افزود: رژیم صهیونیستی همه اقداماتی که علیه ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد با پشتیبانی آمریکا و انگلیس است.

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اهداف آمریکا در منطقه بیان کرد: هدف اشغال منطقه تا "رود اردن" است؛ باید فلسطین را آزاد کرد و از ملت فلسطین حمایت شود که این موضوع مورد تاکید امام راحل  بوده است.

وحدت مهم‌ترین نیاز ملت های اسلامی است

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: امام خمینی(ره) تاکید کردند اسرائیل در راستای مقابله با وحدت ملت‌های اسلامی گام بر می‌دارد و بر کشورهای بزرگ اسلامی و همه مسلمانان واجب است که اتحاد داشته باشد.

وی افزود: اسرائیل با تکیه بر کشورهای استعمارگر بزرگ ایجاد شده و مسلمانان باید آن را از بین ببرند، راهکار مناسب این است که با رژیم صهیونیستی مقابله کرده و آن را سرکوب کنیم و سرزمین فلسطینیان را به آنها برگردانیم که این اقدام با وحدت ملت‌های اسلامی محقق می شود.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آزاد کردن فلسطین با مقاومت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی محقق می شود ولی اصلی ترین محور باید مقاومت نظامی باشد چون اسرائیل از حمایت نظامی برخوردار است.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه باید سزمین فلسطین را با جنگ، جهاد و مقاومت پس بگیریم، گفت: همواره این سوال مطرح می شود که آیا راه دیگری برای آزادسازی فلسطین وجود دارد ولی خیر اینگونه نیست و شرایط موجود راه حل دیگر نگذاشته است  و  تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است.

وی بیان کرد: امام خامنه‌ای می‌فرماید نجات فلسطین به وسیله ایستادگی و مقاومت محقق می‌شود و باید برای همگان روشن باشد که مقاومت تنها راهکار است، همان گونه که امام خامنه ای تاکید کردند فلسطین آزاد می شود و منشا این موضوع به خاطر ایمان و حرکت در راه حق است و به همین دلیل همه ما باید اطمینان داشته باشیم که فلسطین آزاد می شود.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه "عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ضرر فلسطین است" افزود: این اقدام برگ برنده برای اسرائیل است و از آن برای فشار بیشتر به ملت فلسطین استفاده می‌کند؛ اعتقاد داریم ملت فلسطین تنها تصمیم‌گیرنده است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به جای آنها تصمیم‌گیری کند.

ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرده است

شیخ نعیم قاسم عنوان کرد: ملت فلسطین معامله قرن را با شکست روبه‌رو کرده است و در برابر اسرائیل مقاومت کرده و توان و امکانات مبارزه تولید کرده است و هیچ کسی نمی‌تواند به جای ملت فلسطین تصمیم‌گیری کند.

وی گفت: زمان آن شده است که بدانیم چه کسانی حامی فلسطین و چه کسانی دشمن آنها هستند، امارات و هرکسی که با اسرائیل عادی‌سازی کند چیزی به جز ننگ به دست نمی‌آورد و باید بدانند هیچ اقدامی علیه فلسطین نمی‌توانند انجام دهند.

پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه به نفع آرمان فلسطین است

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه "اعتقاد داریم که نسل جوان جبهه مقاومت با حرکت در مسیر آرمان های فلسطین و قدس به موفقیت می رسند" ادامه داد: پیروزی های محور مقاومت در منطقه به نفع آرمان فلسطین و پیروزی در سوریه به نفع فلسطین است، پیروزی‌های عراق بر داعش هم به نفع آرمان فلسطین است و محور مقاومت باید بر سر مسئله فلسطین گام بردارد.

سردار سلیمانی برکات بسیار زیادی برای ملت‌های اسلامی داشت

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به صورت شبانه‌روزی کار می‌کرد تا راه را برای پیروزی ملت‌های اسلامی فراهم کند و به لطف خدا از برکات سردار سلیمانی بهره‌مند شدیم؛ او بود که سبب شد به نتایج بزرگ و شکوهمند برسیم و این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvxnw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما