سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 91364
منبع : خبرگزاری فارس

اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید

قم نيوز : معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه داعش به عنوان آخرین تیر نظامی استکبار جهانی به سنگ خورده است، گفت: در مرحله نخست آمریکا روبه افول است و اسرائیل نیز بعد از آمریکا رو به زوال می‌رود و در نهایت جهان اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید.
اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید
اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید
به گزارش قم نیوز حسین اکبری دوشنبه شب در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه که با موضوع «راهکارهای نابودی اسرائیل» در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، از فلسطین به عنوان مهم‌ترین مسئله جهان اسلام یاد و اظهار کرد: حق مردم این کشور طی تاریخ نادیده گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس اظهار نظر نظریه پردازان آمریکایی این کشور نهایت تا سال 2030 دارای قدرت جهانی خواهد بود، اضافه کرد: اکنون ترامپ دست نیاز به سمت صهیونیست‌ها دراز کرده چراکه ضعیف‌تر از آن است که بخواهد خارج از اراده لابی صهیونیست‌ها تصمیمی در آمریکا اتخاد کند.

معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی از وجود 117 هزار مبتلا به کرونا در رژیم صهیونیستی یاد کرد و گفت: این آمار 10 برابر کشور ما با توجه به تناسب جمعیتی است؛ روزگاری رژیم صهیونیستی را قدرت بدون رقیب می‌دانستند درحالی‌که امروزه آمارها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وی رسیدن به پیروزی در فلسطین را نیازمند آگاهی ملت‌های مسلمان دانست و تصریح کرد: اگر مردم کشورهای منطقه نسبت به حق آگاه شوند و برای تحقق آن تلاش کنند هیچ مظلومی بدون پناه باقی نخواهد ماند.

اکبری با تاکید بر اینکه داعش به عنوان آخرین تیر نظامی استکبار جهانی به سنگ خورده است، عنوان کرد: در مرحله نخست آمریکا روبه افول است و اسرائیل نیز بعد از آمریکا رو به زوال می‌رود و در نهایت جهان اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc01qo.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما