چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 91375
منبع : خبرگزاری فارس

ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»

قم نيوز : دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» گفت: 50 مقاله در مدت زمان چهارماه به دبیرخانه این همایش ارسال شد.
ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»
ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»
به گزارش قم نیوز مهدی نصیری در نشست خبری که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد از برگزاری کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان فرصتی به مدت چهارماهه برای ارسال مقالات به دبیرخانه در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به صورت معمول برگزاری همایش هایی که زیر یک سال زمان می برد، مقالات کم ارسال می شود، تصریح کرد: اما موضوع این کنفرانس مورد علاقه بسیاری از فرهیختگان داخل و خارج کشور است و به همین دلیل استقبال خوبی صورت گرفت.

دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» ادامه داد: این کنفرانس دارای کد اختصاصی علوم جهانی (isc) و این همایش نیز دارای مجوز بین المللی است و به صاحبان مقالات نیز مجوز مقالات بین المللی داده می شود.

وی اضافه کرد: مقالات برتر و برگزیده این همایش در مجلات اختصاصی علمی پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در یک تا دو شماره منتشر می شود.

نصیری نحوه برگزاری این کنفرانس را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: برای روز کنفراس یک لینک به شرکت کنندگان ارسال می شود که از طریق آن می‌ توانند به صورت مجازی در این کنفرانس شرکت کنند.

وی در ادامه از برگزاری چهار پیش نشست برای این همایش خبر داد و گفت: این پیش نشست ها تا روز کنفرانس ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» با اشاره به ملیت اندیشمندان شرکت کننده در این همایش، عنوان کرد: اندیشمندانی از کانادا، آلمان و چندین کشور اروپایی دیگر و همین طور شرق و غرب آسیا در این همایش شرکت می کنند.

وی با اشاره به استقبال اندیشمندان دینی از عنوان این کنفرانس بیان کرد: تا کنون50 مقاله پذیرفته شده داریم که در این فرصت محدود قابل توجه است.

نصیری از اعلام آمادگی اساتید بسیاری در داخل و خارج از کشور برای حضور در این همایش خبر داد و تصریح کرد: اما با توجه به محدودیت زمانی باید تنها تعدادی را برای سخنرانی گزینش کنیم.

وی با بیان اینکه ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی تا 15 مهر ادامه دارد، عنوان کرد: این کنفرانس آبان ماه برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند به سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش کنفرانس ها مراجعه و کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی را انتخاب کرده و بعد از ثبت نام فایل ورد مقاله خود را از طریق سایت برای ما ارسال کنند و ما با ایمیلی که قرار داده می‌ شود با افراد در ارتباط خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenx8o.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما