کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه آیت الله سعیدی از تاخیر در اجرای طرح بهسازی اطراف حرم

خبرگزاری فارس , 26 شهريور 1399 ساعت 20:01

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به ضرورت اجرای سریع طرح‌های بهسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به منظور رفاه بیشتر زائران گفت: هر کدام از مسؤولان باید تصمیماتی که مربوط به بخش خودشان است را سریع‌تر اتخاذ کنند تا کار معطل نماند.


به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی سه شنبه شب در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت‌معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه شما افراد هنرمند و توانایی در کار خودتان هستید، اظهار کرد: باید بست شرقی حرم از این وضعیت بیرون بیاید که زائران راحت باشند و رفت و آمد مردم تسهیل شود.

وی از معطل ماندن کار بهسازی اطراف حرم مطهر گلایه کرد و گفت: هر کدام از مسؤولان باید تصمیماتی که مربوط به بخش خودشان است را سریع‌تر اتخاذ کنند تا کار معطل نماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خطاب به مجموعه‌های استانداری، شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سایر اداراتی که در بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) دخیل هستند، تصریح کرد: قم شهر اهل‌بیت(ع) است و باید کاری که برای شهر قم انجام می‌شود را با غیرت اهل‌بیتی انجام داد و ما به شما اعتماد داریم و باید کارها به شیوه مطلوب دنبال شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91390

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91390/گلایه-آیت-الله-سعیدی-تاخیر-اجرای-طرح-بهسازی-اطراف-حرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir