پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 91423
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد بوستان های محلی در منطقه 3 قم اقتصادی نیست

قم نيوز : مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در منطقه سه مساحت بوستان های محلی زیاد نیست اما ساخت این بوستان ها هم نه منطقی است و نه اقتصادی.
ایجاد بوستان های محلی در منطقه 3 قم اقتصادی نیست
ایجاد بوستان های محلی در منطقه 3 قم اقتصادی نیست
به گزارش قم نیوز مهرداد روحانی وزیری امروز با اشاره به وجود چهار میلیون متر مربع فضای سبز در منطقه سه شهر قم اظهار کرد: این منطقه از حیث سرانه فضای سبز رتبه نخست را در میان مناطق هشت گانه شهر قم دارد.

وی با اشاره به مطالبه مردم برای استفاده از فضای سبز محلی افزود: مشکل اینجاست که از میدان امام خمینی تا میدان سعیدی بافت فرسوده داریم و هیچ فضایی وجود ندارد که بتوانیم برای ایجاد فضای سبزهای محلی روی آن حساب کنیم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در منطقه سه مساحت بوستان های محلی زیاد نیست اما ساخت این بوستان ها هم نه منطقی است و نه اقتصادی.

وی افزود: به جای ساختن بوستان در بافت فرسوده با مشکلات زیاد باید مردم را با روش های مختلف از جمله افزایش کیفیت فضای سبز به استفاده از بوستان های موجود ترغیب کنیم.

روحانی گفت: ما در شهر قم مشکل سرانه فضای سبز نداریم و با شهرهای پیشرفته در این زمینه قابل مقایسه هستیم اما باید مردم را با برگزاری برنامه‌ها و کیفی سازی به سمت بوستان ها بکشانیم.

وی در همین زمینه به وضعیت بوستان بانوان ارغوان در منطقه سه شهر قم اشاره کرد و گفت: به تازگی وسایل تندرستی جدید برای این بوستان تهیه شده و وسایل بازی کودکان هم نوسازی شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی برای بوستان ارغوان گفت: قرار است یک مسیر دوچرخه هم در این بوستان برای بانوان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcip5a3.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما