کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین پیروزی‌ رعد پدافند هوایی قم با عبور از سپاهان

خبرگزاری فارس , 29 شهريور 1399 ساعت 15:46

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم با عبور از سد فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خود را به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی کردند.


به گزارش قم نیوز تیمی که فصل گذشته بعد از حدود یک دهه به مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور صعود کرد، با مدیریتی مدبّرانه یک کادر فنی مجرّب و مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص کشور را برای فصل 1399 لیگ برتر در ترکیب تیم خود قرار داده و حالا مدعی قهرمانی این رقابت‌ها است.

این تیم با نا رعد پدافند هوایی قم دو هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود شده و حالا نفس به نفس رقیب اصلی خود یعنی شهرداری اردکان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، تیمی که توانست بعد از شکست دادن دانشگاه یزد در قم، فولاد مبارکه سپاهان را هم در اصفهان شکست دهد.

مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور هفته دوم از نیم فصل نخست خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که این هفته سه بازی در شهرهای اصفهان، یزد و اردکان به انجام رسید و تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهر بابک و دانشگاه یزد موفق به شکست رقبای خود شدند.

تیم رعد پدافند هوایی قم که به میهمانی فولاد مبارکه سپاهان رفته بود با ترکیب محمد پایروند، نیما رستم‌پور، فرزین خانجانی و امیر قاسمی با حریف خود به رقابت پرداخت و سرانجام با نتیجه سه بر دو به برتری رسید تا برای دومین هفته متوالی از سد رقبا عبور کرده و در بالای جدول قرار بگیرد.

در نخستین بازی یک نفره محمد پایروند از رعد پدافند هوایی قم با نتیجه دو بر صفر شهرام کرمی را شکست داد اما بازی یک نفره دوم را سعید بابیانی از فولاد مبارکه سپاهان برابر نیما رستم‌پور از رعد پیروز شد تا اینکه نوبت به برتری قمی‌ها در بازی دو نفره رسید، مسابقه‌ای که با برتری دو بر یک مسعود پیروزی و نیما قاسمی از رعد پدافند هوایی برابر شهرام کرمی و محمد چهارمالی از فولاد مبارکه سپاهان همراه بود.

دیگر مسابقه دو نفره را هم تیم دوبل محمد پایروند و فرزین خانجانی از رعد پدافند هوایی مقابل تیم دوبل فولاد مبارکه پیروز شد تا باخت دو بر صفر فرزین خانجانی برابر پیام نصر در مسابقه انفرادی آخر چندان به چشم نیامده و بدین‌ترتیب رعد پدافند هوایی قم سه بر دو حریف خود را در خانه مغلوب کند.

در سایر دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری شهر بابک در میهمانی خاتم اردکان به برتری سه بر دو رسید و دانشگاه یزد هم در مصاف با ذوب روی زنجان چهار بر یک پیروز شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91446/دومین-پیروزی-رعد-پدافند-هوایی-قم-عبور-سپاهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir