شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 91452
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز تحولات در کاراته قم / دبیر و نایب‌رئیس جدید منصوب شدند

قم نيوز : مسوولان جدید پست‌های دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیأت کاراته استان قم پس از تغییر و تحولات در راس این هیأت ورزشی با ابلاغ مدیر کل ورزش و جوانان قم معرفی و منصوب شدند.
آغاز تحولات در کاراته قم / دبیر و نایب‌رئیس جدید منصوب شدند
آغاز تحولات در کاراته قم / دبیر و نایب‌رئیس جدید منصوب شدند
به گزارش قم نیوز کاراته از جمله رشته‌های ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم محسوب می‌شود که در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افتخارات و دستاوردهای گوناگون را توسط قهرمانان خوشنام خود به ارمغان آورده، اما این رشته اکنون در شرایط خوبی نیست.

در سالی که به بازی‌های المپیک توکیو منتهی می‌شود و کاراته قم به تمرکز لازم برای حمایت از تک ستاره خود یعنی امیر مهدی‌زاده برای کسب سهمیه المپیک نیاز دارد، اما از دی ماه سال 1398 تا کنون که مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار شد، کاراته قم به طور کامل در مسائل حاشیه‌ای سیر می‌کند.

حاشیه‌ها پس از مجمع زمستان سال گذشته در کاراته قم آنقدر زیاد بود که کار رسیدگی به آن از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا دیوان عدالت اداری کشیده شد، در نهایت حدود یک ماه قبل نامه‌ای از معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان به اداره کل استان قم آمد که در آن انتخابات دی‌ماه سال 98 را باطل کرد و دستور به انتصاب یک نفر برای سرپرستی هیأت تا برگزاری انتخابات جدید داد.

در این شرایط، مهرداد حاجی‌زاده که هم اکنون معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم محسوب می‌شود، به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان با ابلاغ رئیس فدراسیون کاراته به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی منصوب شد، کسی که با ورودش هم انتظار ایجاد شرایط امن و آرام در کاراته پر التهاب قم را دارند.

حاجی‌زاده که به مدت سه ماه مسوولیت سرپرستی هیأت کاراته قم را پذیرفته، پس از بررسی تمام جوانب اقدام به تغییراتی در هیأت کاراته کرد که از جمله آنها معرفی رجب نخستین‌حلم به عنوان سرپرست دبیری این هیأت و معصومه علیایی به عنوان سرپرستی نایب‌رئیسی بانوان هیأت است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauyno.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما