يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 91459
منبع : خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان‌ها برپا می‌شود

قم نيوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: با همراهی ۲۶ دستگاه اجرایی، ۶۲ برنامه در حوزه زنان و خانواده در عرصه دفاع مقدس در قم پیش‌بینی‌شده است.
نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان‌ها برپا می‌شود
نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان‌ها برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز صدیقه صدیق تقی‌زاده با اشاره به نقش گران‌قدر بانوان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن ماه عزاداری امام حسین(ع) و ایام دفاع مقدس یادآور حرکت رزمندگان و ایثارگران و زنان و مردان با رشادت در مسیر سیدالشهداست که با شجاعت و اخلاص در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با تشریح برنامه‌ها در ایام دفاع مقدس تصریح کرد: با همراهی 26 دستگاه اجرایی، 62 برنامه در حوزه زنان و خانواده در عرصه دفاع مقدس در قم پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه تبیین ارزش‌های دفاع‌مقدس از طریق فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا، یکی از برنامه‌هاست ابراز کرد: در این ایام با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های پیام‌رسان، بخش زیادی از برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس و جایگاه بانوان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه می‌شود.

صدیق عنوان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مسابقات توسط دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه سازمان ورزش و جوانان در اعطای جوایز برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با تأکید بر اینکه یکی دیگر از برنامه‌ها، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی سراسری از طریق بسیج ادارات استانی است، ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا به‌ویژه از مادران شهید و بیان خاطرات از 8 سال دفاع مقدس و روایتگری بانوان از دوران جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های فرهنگی در هفته بزرگداشت دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: همایش صبحگاهی ویژه بانوان ادارات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و روانشناسی با موضوع زن و خانواده و توانمندسازی بانوان با برگزاری دوره‌های مهارتی و جمع‌آوری خاطرات و ارائه آن توسط بانوان ایثارگر نیز برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

صدیق یادآور شد: در این ایام نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان‌ها و مساجد در سطح استان قم برپا می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌های فرهنگی با حضور مادران، همسران و خواهران شهید نیز طراحی‌شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم عنوان کرد: همچنین ارائه بسته‌های فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده، میثاق با شهیدان، گرامیداشت مقام شامخ بانوان شهید و برگزاری برنامه‌های ترکیبی متناسب با این ایام و حضور داوطلبانه خانواده شهداء با خانواده‌های متوفیان کرونایی در دستور کار است.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه‌ها نیز حضور بانوان داوطلب در غربالگری کروناویروس است، در این راستا تمامی برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و غالباً در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwknw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما