يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 91465
منبع : خبرگزاری تسنیم

سوگواره ملی، فرهنگی و هنری اربعین دانشگاهیان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون دانشگاه قم گفت: سوگواره ملی، علمی، فرهنگی و هنری اربعین دانشگاهیان در قم برگزار می‌شود.
سوگواره ملی، فرهنگی و هنری اربعین دانشگاهیان در قم برگزار می‌شود
سوگواره ملی، فرهنگی و هنری اربعین دانشگاهیان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام‌ رضا نوروزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور ابلاغیه‌های مختلف در عدم برگزاری آئین پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان سفر به کربلا و حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین، سعی می کنیم با برنامه‌های مختلف فرهنگی جای خالی این سفر ارزشمند را جبران کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه قم افزود: امسال سوگواره ملی، علمی، فرهنگی و هنری اربعین دانشگاهیان با قدرت و برنامه‌ریزی بیشتری در قم برگزار می‌شود.

 نوروزی بیان کرد: این سوگواره در 4 بخش ویژه دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می‌شود که شامل بخش پژوهشی، ادبی، هنری و چندرسانه‌ای است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب مقاله، پایان‌نامه کتاب و داستان، نمایش نامه، خاطره‌نویسی، دل‌نوشته، عکس، اینفوگرافیک، نماهنگ، پادکست و مستند در این سوگواره شرکت کنند، همچنین بخش ویژه به شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی ‌المهندس اختصاص دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این سوگواره احیای پیاده‌روی اربعین است، مهلت ارسال آثار تا 15 مهرماه است و آئین اختتامیه نیز اواخر ماه صفر برگزار می‌شود.

وی گفت: این سوگواره از سال 96 نیز به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری آغاز شده است و امسال رنگ و بوی ویژه‌ای دارد و امیدواریم یک حماسه بزرگ فرهنگی و ادبی و هنری و علمی رقم بخورد.

نوروزی بیان کرد: ارسال آثار به سایت Smauni.ir و یا به آیدی smauni3@ از طریق شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر است و آثار توسط داوران ملی و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcene8o.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما