کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه سازان دفاع مقدس معرفی شوند

خبرگزاری فارس , 30 شهريور 1399 ساعت 7:50

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با تاکید براینکه ما در معرفی قهرمانان دفاع مقدس به جوانان کوتاهی کرده ایم، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، نیروهای مسلح با قدرت مضاعفی به کار خود ادامه می دهند.


به گزارش قم نیوز احمد حاجی زاده ظهر امروز در نشست خبری که در ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نقشه دشمن برای کمرنگ کردن دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن با تحریف و فراموشی هشت سال دفاع مقدس به دنبال کمرنگ کردن دفاع مقدس در جامعه است.

وی با اشاره به تولید فیلم های حماسی در کره جنوبی، عنوان کرد: در حالی که این کشور هیچ سند افتخاری ندارد اما با تولید سریال هایی مانند «جومونگ» به حماسه سازی افسانه ای می پردازد در حالی که ما نتوانستیم دلاوری ها و شجاعت های مردان بزرگی که در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند را به جوانان معرفی کنیم.

مسوول حفظ آثار سپاه استان قم با تاکید براینکه ما در معرفی قهرمانان دفاع مقدس به جوانان کوتاهی کرده ایم، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، نیروهای مسلح با قدرت مضاعفی به کار خود ادامه می دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91471

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91471/حماسه-سازان-دفاع-مقدس-معرفی-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir