کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم

خبرگزاری فارس , 30 شهريور 1399 ساعت 22:01

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌‏های فنی ساختمان و معماران تجربی با حضور 3 هزار و 646 نفر در قم در روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه خبر داد.


به گزارش قم نیوز امین مقومی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع 3 هزار و 646 نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 3هزار و 119 نفر مرد و 527 نفر زن هستند.

مقومی گفت: کارت ورود به آزمون از روز شنبه 29 شهریورماه بر روی سایت www.inbr.ir قابل دریافت است و ضروری است هر یک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در جلسه آزمون‌ها را مطالعه و سپس با وارد کردن مشخصات خود در سامانه، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

وی افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: آزمون نظارت رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون رشته های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در صبح روز پنجشنبه 3 مهرماه به صورت تستی برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون اجرای رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون نظارت رشته های تاسیسات برقی و مکانیکی ساعت 15 روز پنجشنبه و آزمون محاسبات رشته عمران و طراحی رشته‌های تاسیسات برقی و مکانیکی نیز در ساعت 8 صبح روز جمعه 4 مهرماه برگزار می‌شود.

مقومی یادآور شد: آزمون کاردان های فنی ساختمان در روز پنجشنبه3 مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح  روز جمعه 4 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان قم در این زمینه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت از جمله زدن ماسک برای حضور در جلسه آزمون الزامی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91475

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91475/برگزاری-آزمون-ورود-حرفه-مهندسان-حضور-3600-نفر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir