دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 91481
منبع : خبرگزاری فارس

کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کاهش یافته و از ۸۰ درصد به ۶۲ درصد رسیده است افزود: از مردم درخواست می‌کنیم با وجود اینکه خسته و کلافه شده اند اما بدانند که عدم رعایت آنها منجر به افزایش بیماران خواهد شد.
کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم
کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: ۷۵ درصد تست های انجام شده در خصوص کرونا این روزها مثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کاهش یافته و از ۸۰ درصد به ۶۲ درصد رسیده است افزود: از مردم درخواست می‌کنیم با وجود اینکه خسته و کلافه شده اند اما بدانند که عدم رعایت آنها منجر به افزایش بیماران خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: روز گذشته ۱۴۰ نفر کرونایی در بیمارستان های قم بستری شدند و در اوج کرونا در اسفندماه تعداد بستری های روزانه ۱۶۰ نفر بود.

وی با بیان اینکه کرونا یک واقعیت است و باید بدانیم که این ویروس با ما هست و باید با ویروس زندگی کنیم، اضافه کرد: بیمارستان امام رضا(ع) آماده پذیرش بیماران کرونایی شد و از اول مهر بیماران در این بیمارستان نیز بستری می‌شوند.

قدیر از آغاز فعالیت نیروهای جهادی خبر داد و گفت: از آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که دستور حضور نیروهای جهادی در بیمارستان ها را دادند، قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: تمام پزشکان و پرستاران شاغل در واحدهای ستادی دانشکاه نیز باید برای ویزیت بیماران کرونایی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccs0qo.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما