کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشجویان در دانشگاه‌ها باید برای مناسبات اجتماعی آماده شوند

خبرگزاری فارس , 31 شهريور 1399 ساعت 22:31

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دانشجویان با حضور در دانشگاه باید آمادگی‌های لازم را برای زندگی و مناسبات اجتماعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها را نشان می‌دهد.


به گزارش قم نیوز دومین نشست هماهنگی معاونان فرهنگی دانشجویی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور سمیرا حاجی صادقی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دفتر این معاونت برگزار شد.
در این نشست پیرامون آئین‌نامه شورای انضباطی در راستای فضای مجازی، فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان، راهکارهای افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سمیرا حاجی صادقی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در این نشست اظهار کرد: دانشجویان با حضور در دانشگاه باید آمادگی‌های لازم را برای زندگی و مناسبات اجتماعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به آهنگ پرشتاب در تحولات اجتماعی بیان کرد: امروز با نسل جدیدی مواجه  هستیم که مسائل جدید دارند و باید تلاش شود تا با استفاده از منابع متعدد و ظرفیت‌های مختلف، سامان دهی و پاسخگویی متناسب با نیازهای دانشجویان صورت گیرد.
حاجی صادقی با اشاره به آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها و ورود نو دانشجویان به فضاهای آموزشی و خوابگاه‌ها در ایام کرونایی بیان کرد: تلاش شده تا برنامه‌هایی مرتبط با ایام کرونا در سطح دانشکده‌ها اجرا شود.
توجه به مطالبات جدید صنفی، بررسی مشکلات و معضلات فضای مجازی، هنجارپذیری و فضای با نشاط سیاسی از دیگر موضوعاتی بود که در جمع معاونان فرهنگی دانشجویی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91496

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91496/دانشجویان-دانشگاه-ها-باید-مناسبات-اجتماعی-آماده-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir