سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 91512
منبع : خبرگزاری فارس

دومین پیروزی متوالی رعدپدافند در لیگ بدمینتون

قم نيوز : دبیر هیات بدمینتون و مدیر تیم رعد پدافند قم گفت: هزینه های حضور در لیگ بدمینتون بسیار بالاست و همچنان چشم انتظار کمک مسئولین برای تقویت تیم بدمینتون هستیم.
دومین پیروزی متوالی رعدپدافند در لیگ بدمینتون/همچنان چشم انتظار کمک مسوولان به بدمینتون
دومین پیروزی متوالی رعدپدافند در لیگ بدمینتون/همچنان چشم انتظار کمک مسوولان به بدمینتون
به گزارش قم نیوز علی فرجی امروز با بیان اینکه تیم بدمینتون رعد پدافند قم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور موفق شد در اصفهان تیم سپاهان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد اظهار کرد: رعدپدافند به همراه تیم شهرداری بابک با دو پیروزی ۶ امتیازی شده و به صدر جدول صعود کرده است.

مدیر تیم رعد پدافند قم با اذعان به اینکه تمام بازیکنان مطرح بدمینتون در تیم های محتلف پخش شده اند و هیچ‌چیزی قابل پیش بینی نیست تصریح کرد: دانشگاه یزد و سپاهان اصفهان دو قدرت بزرگ بودند که در دو مسابقه نخست آنها را شکست دادیم و تیم شهرداری بابک دو هفته پیاپی پیروز مسابقات شده و این هفته در قم کار سختی در مقابل این تیم پیش روی ماست.

وی بیان کرد: ما با بدمینتون سعی داریم دل مردم قم را شاد کنیم و باعث شویم لحظاتی به دور از مشکلات به ورزش و تفریح فکر کنند.

فرجی با تاکید بر اینکه همچنان چشم انتظار کمک مسئولین برای تقویت تیم بدمینتون هستیم گفت: با صداوسیما برای پخش مستقیم مذاکراتی داشتیم که متاسفانه در حال حاضر بودجه ای برای تامین هزینه های پخش مستقیم نداریم.

دبیر هیات بدمینتون و مدیر تیم رعد پدافند قم با بیان اینکه تمام بازیکنان این تیم در قم تمرین دارند و با بازیکنان جوان نوبت صبح‌ تمرین می کنند افزود: این کار باعث افزایش سطح فنی بازیکنان خواهد شد.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در مسابقات ورزشی به دلیل شیوع گفت: امیدواریم با بهبود شرایط و با اخذ مجوز های لازم با حضور مردم عزیز قم در سالن ۲۰۰۰ هزار نفره میزبان تیم های دیگر باشیم.

فرجی خاطرنشان کرد: ما چهار هفته میزبان هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم؛ قهرمانی دور از دسترس ما نیست و با اتمام لیگ ثمرات فنی آن و حضور این بازیکنان در قم را بیش از پیش می توان دید.

وی با بیان اینکه جلوی هزینه های زیاد همچنان ایستاده ایم و کمر خم ‌نکرده ایم گفت: هزینه اسکان و تغذیه بازیکنان در قم و تامین توپ به شدت بالاست که البته اداره کل ورزش و جوانان در زمینه اسکان‌ کمک‌های خوبی کردند و امیدواریم دیگر مسوولان هم یاری گر بدمینتون باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchimnw.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما