کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای ویژه‌برنامه های هفته دفاع مقدس با محور یاری امام زمان(عج)

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1399 ساعت 21:39

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با محور یاری امام زمان(عج) اجرا می‌کنیم، گفت: در این هفته سفیران مهدوی مسجد به آسایشگاه‌های جانبازان و دیدار با خانواده شهدا اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره ویژه نامه های مسجد مقدس جمکران برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت رقیه(س)، محور عملیات فرهنگی در میعاد منتظران را تربیت حسینی با کارکرد آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) تعریف کرده ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا در شب شهادت حضرت رقیه(س) ویژه برنامه سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانی و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده و قرائت عهدنامه دختران در میعاد منتظران برگزار می شود.

وی درباره دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران در طول این هفته با حضور در آسایشگاه های جانبازان، گلزارهای شهدا و دیدا با خانواده معظم شهیدان یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی دارند.

حسین آبادی تاکید کرد: در برنامه سفیران مهدوی توجهی ویژه به بزرگداشت شهدای گمنام و نیز شهدای مفقودالاثر می شود.

وی در ادامه ابراز کرد: سایر برنامه های مسجد مقدس جمکران در این ایام شامل سخنرانی، مداحی و ... با همان محور آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) اجرا می شود.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته (دوشنبه، 31 شهریورماه) همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91513

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91513/اجرای-ویژه-برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-محور-یاری-امام-زمان-عج

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir