سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 91513
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای ویژه‌برنامه های هفته دفاع مقدس با محور یاری امام زمان(عج)

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با محور یاری امام زمان(عج) اجرا می‌کنیم، گفت: در این هفته سفیران مهدوی مسجد به آسایشگاه‌های جانبازان و دیدار با خانواده شهدا اعزام می‌شوند.
اجرای ویژه‌برنامه های هفته دفاع مقدس با محور یاری امام زمان(عج)
اجرای ویژه‌برنامه های هفته دفاع مقدس با محور یاری امام زمان(عج)
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره ویژه نامه های مسجد مقدس جمکران برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت رقیه(س)، محور عملیات فرهنگی در میعاد منتظران را تربیت حسینی با کارکرد آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) تعریف کرده ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا در شب شهادت حضرت رقیه(س) ویژه برنامه سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانی و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده و قرائت عهدنامه دختران در میعاد منتظران برگزار می شود.

وی درباره دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران در طول این هفته با حضور در آسایشگاه های جانبازان، گلزارهای شهدا و دیدا با خانواده معظم شهیدان یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی دارند.

حسین آبادی تاکید کرد: در برنامه سفیران مهدوی توجهی ویژه به بزرگداشت شهدای گمنام و نیز شهدای مفقودالاثر می شود.

وی در ادامه ابراز کرد: سایر برنامه های مسجد مقدس جمکران در این ایام شامل سخنرانی، مداحی و ... با همان محور آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) اجرا می شود.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته (دوشنبه، 31 شهریورماه) همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipwa3.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما