چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 91517
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه خدمات درمانی رایگان در 9 مرکز خدمات سلامت

قم نيوز : ارائه خدمات تشخیصی و ویزیت بیماران مشکوک به کرونا در 9 مرکز خدمات جامع سلامت در قم به صورت رایگان انجام می شود.
ارائه خدمات درمانی رایگان در 9 مرکز خدمات سلامت
ارائه خدمات درمانی رایگان در 9 مرکز خدمات سلامت
به گزارش قم نیوز این مراکز نُه گانه ویزیت و همچنین درمان سرپایی رایگان بیماران مشکوک به کرونا را در سطح شهر قم بر عهده دارند که مرکز امام حسن عسکری (ع) واقع در شهرک امام حسن عسکری (ع)، رو به روی کوی 4، جنب مسجد امام حسن (ع) یکی از این مراکز است.

همچنین پایگاه سلامت بعثت به نشانی نیروگاه، شیرخوارگاه، رو به روی صندوق امام موسی بن جعفر (ع) و مرکز فرقانی در انتهای شیخ آباد، 16 متری ولی عصر (عج)، کوی 44 از دیگر مراکزی هستند که این خدمات را ارائه می دهند.

در عین حال سه مرکز دیگر در قم یعنی مرکز پنبه چی (خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی کلانتری 17)، مرکز شهدا (خیابان انقلاب، بعد از سه راه سجادیه، کوی 39، شماره 42) و مرکز جندقیان (خیابان شهید دل آذر، خیابان زاویه، جنب میدان زاویه) نیز از جمله این مراکز هستند.

پایگاه سلامت خوراکیان به نشانی بلوار 15 خرداد، جنب آستان مقدس امامزاده شاه سید علی (س) و مرکز پردیس واقع در پردیسان، خیابان ایمان، کوی 5 هم از دیگر مراکز خدمات جامع سلامت در قم هستند که ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کووید 19 را بر عهده دارند.

همچنین بیماران مشکوک به کرونا در محدوده بلوار محمد امین (ص)، 45 متری شهید صدوقی (ره)، شهرک قدس و مناطق اطراف نیز می توانند به مرکز امام خمینی (ره) در انتهای 45 متری شهید صدوقی (ره)، بلوار شهید کریمی (ره) رو به روی خیابان لقمان حکیم مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmpqo.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما