کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعمیر و بازسازی ۵۰۰ باب منزل محرومین در مناطق شهری و روستایی قم

خبرگزاری مهر , 2 مهر 1399 ساعت 13:12

معاون عمرانی قرارگاه پیشرفت و بسیج سازندگی استان قم از طرح تعمیر و بازسازی ۵۰۰ باب منزل محرومین در مناطق شهری و روستایی استان قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز سید علیرضا میرزائیان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، وعده هر ساله ماست تا در هفته دفاع مقدس بالاترین خصلت‌های پاک انسانی را که در قاب مجاهدت تجسم یافت، مرور کنیم، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که به یاد داشته باشیم همیشه با توکل بر خدا، همکاری و عزت، آرمان‌های انقلابی از هر خطری دور می‌ماند.

معاون عمران قرارگاه پیشرفت و بسیج سازندگی استان قم در ادامه با بیان اینکه این سازمان ضمن توجه جدی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مرتبط با عرصه‌های سازندگی، جز اولین دستگاه‌ها در عرصه عمران و آبادانی به ویژه در مناطق محروم استان بوده، افزود: امسال نیز همانند گذشته، با همت و کار مضاعف گام‌هایی مؤثر برداشته شد و بر خود وظیفه می‌دانیم تا رسیدن به حد مطلوب در مسیر محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی دهستان‌های استان قم، این راه را ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: با تلاش جوانان متخصص و بسیجی، تعداد ۱۱۱ پروژه عمرانی در حوزه زیرساخت‌های حیاتی نظیر آبرسانی، احداث راه‌های روستایی، احداث خانه عالم، احداث کارگاه‌های اشتغال و احداث خانه محرومان و غیره با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

میرزائیان از طرح تعمیر و بازسازی ۵۰۰ باب منزل محرومین در مناطق شهری و روستایی استان قم خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت نهادهای حمایتی و همچنین مجمع خیرین مسکن ساز استان در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۶۰ باب منزل با مبلغ هزینه حدود ۴۸۰ میلیون ریال در هفته جاری اتمام یافته و آماده تحویل است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91530

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91530/تعمیر-بازسازی-۵۰۰-باب-منزل-محرومین-مناطق-شهری-روستایی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir