کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری دوره مجازی مربیگری بدن‌سازی در قم

خبرگزاری فارس , 3 مهر 1399 ساعت 18:52

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از برگزاری نخستین دوره تئوری مربیگری درجه سه بدن‌سازی به عنوان پیش‌نیاز تمام رشته‌های ورزشی در قم خبر داد.


سعید آمده امروز اظهار کرد: ثبت‌نام برگزاری نخستین دوره تئوری مربیگری درجه سه به عنوان پیش‌نیاز مربیگری تمام رشته‌های ورزشی در سال ۱۳۹۹ در هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام آغاز شده و آموزش‌های این دوره به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده از سوی واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان و به واسطه وضعیت قرمز استان قم در موضوع ویروس کرونا، این دوره به شکل "غیرحضوری انجام می شود و آزمون آن نیز به صورت  آنلاین برگزار خواهد شد، بنابراین داوطلبان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات همه روزه از ساعت 10 تا 12 امید آمده در هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام تماس بگیرند.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: پیگیری این دوره برای بانوان توسط خانم محمودآبادی انجام می‌شود، ضمن اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام باید ورودی دوره را به حساب هیأت در بانک ملی واریز کنند و اصل فیش واریزی را به همراه تصویر شناسنامه و کارت ملی به دفتر هیات ارائه دهند.

وی ابراز کرد: متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه به بانک فیش خود را واریز کنند، به همین منظور می‌توانند با مراجعه به هر یک از باجه‌های عابر بانک ملی از طریق انتقال وجه، با انتخاب انتقال به حساب و وارد کردن شماره حساب هیات، اقدام به واریز وجه کنند و رسید پرداختی را تحویل هیات دهند.

آمده خاطرنشان کرد: تحویل مدارک آقایان در واحد آموزش روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برای بانوان و شنبه و دوشنبه برای آقایان انجام می‌شود، ضمنا با توجه به سئوال مکرر مخاطبان هیات، به اطلاع می‌رسانم مجوز برگزاری دوره تخصصی مربیگری درجه سه بدن‌سازی آقایان و بانوان استان قم از فدراسیون دریافت شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام دوره از روز هفتم مهر ماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این دوره به سبکی جدید و به صورت آنلاین برگزار می‌شود و فقط آزمون عملی آن به شکل حضوری برنامه‌ریزی شده است که شرایط و نحوه برگزاری آن را متعاقبا از طریق کانال اطلاع‌رسانی هیأت اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91556

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91556/برگزاری-دوره-مجازی-مربیگری-بدن-سازی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir