کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدرت‌نمایی شیمیدر قم با جذب بسکتبالیست‌های اهل کانادا و دومینیکن

خبرگزاری فارس , 6 مهر 1399 ساعت 18:48

تیم بسکتبال شیمیدر قم با دو بازیکن خارجی مطرح از کشورهای کانادا و دومینیکن برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال توافق کرد.


به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم امسال نیز تدارک وسیعی برای حضور در مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال دیده و با تشکیل یک کادر فنی مجرّب و شناخته شده و جذب بازیکنان نامی و شاخص بسکتبال ایران و چهره‌های شاخص خارجی، از نگاه کارشناسان بسکتبال یکی از تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود.

نماینده بسکتبال قم که با تصمیم مدیریت باشگاه مصطفی هاشمی مربی مطرح و شناخته شده بسکتبال کشور را به عنوان نفر نخست کادر فنی برگزیده، ابتدا در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر به سراغ بازیکنان مطرح داخلی رفت و با چند چهره سرشناس در کنار استعدادهای آینده‌دار بسکتبال ایران توافق کرد.

«کلوین آمایو» گارد راس اهل کشور کانادا است که ۱۹۳ سانتیمتر بلندی قامت دارد و «ایلوی وارگاس» بازیکن اهل کشور دومینیکن محسوب می‌شود و در پست سانتر بلندی قامت این بازیکن نیز ۲۱۲ سانتیمتر است، این دو بازیکن در صورت دریافت روادید ورود به ایران و گذراندن تست پزشکی به تیم شیمیدر ملحق خواهند شد.

«کلوین آمایو» سابقه بازی در مسابقات لیگ‌های NCAA آمریکا، گرجستان و ایران را دارد، همچنین ایلوی وارگاس عضو تیم‌ ملی دومینیکن سابقه بازی در دو جام‌جهانی 2014 و ۲۰۱۹ بسکتبال و همچنین تجربه بازی و حضور در لیگ‌های NCAA و لیگ بسکتبال کشورهای اسپانیا، یونان، فرانسه، آرژانتین و برزیل را در کارنامه دارد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم دو بازیکن مطرح خارجی اهل کانادا و دومینیکن را در حالی به خدمت گرفت که زیر نظر مصطفی هاشمی آماده مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران می‌شود، لیگی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال از روز پانزدهم آبان ماه رسما آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91620

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91620/قدرت-نمایی-شیمیدر-قم-جذب-بسکتبالیست-های-اهل-کانادا-دومینیکن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir