کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: بانوان نقش مهمی در احیای ارزش های انقلابی دارند

خبرگزاری مهر , 6 مهر 1399 ساعت 23:08

استاندار قم با اشاره به نقش مهم بانوان در عرصه دفاع مقدس گفت: مادران و خواهران و همسران شهدا و ایثارگران نقش مهمی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از زنان پیشکسوت عرصه دفاع مقدس که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، یکی از رسالت‌های مهم را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و افزود: برای مقابله با دشمنان و سازندگی کشور و انسجام و همدلی و وحدت و وفاق اجتماعی که مهم‌ترین پشتوانه نظام است، نیاز به جانفشانی و فداکاری داریم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده در بحران‌های مختلف علیه ما دست به اقدامات مختلفی زدند تا ما را از پای دربیاورند، افزود: ملت ایران با جانفشانی و گذشت و ایثار، بسیاری از نقشه‌های دشمن را نابود کردند.

استاندار قم با بیان اینکه امروز نیز در بحران کرونا باید با همدلی و از خودگذشتگی در کنار هم به مقابله با بیماری بپردازیم، تصریح کرد: در موج اول و دوم کرونا، از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفتیم و با همدلی که آحاد ملت داشتند به ویژه در طرح مواسات که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، توانستیم بسیاری از مشکلات را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه همه سازمان‌ها و نهادها و اقشار مختلف مردم و به خصوص جبهه سلامت همانند دوران جنگ و در خط مقدم با این بیماری فراگیر مبارزه کردند، افزود: اگر این پشتیبانی و کمک مومنانه نباشد و مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود را پایبند ندانند نمی‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

سرمست بیان کرد: اگر چه بسیاری از کشورها از نظر تجهیزات و علوم پزشکی و امکانات بیمارستانی از کشور ما پیشرفته‌تر هستند، اما آنچه کشور ما را با سایر کشورها متفاوت کرده، این روحیه همدلی و وفاق و از خودگذشتگی و روحیه جهادی است که در میان شهروندان و اقشار مختلف و جوانان و بانوان جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در عرصه دفاع مقدس و احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی دارند، افزود: ما بر مادران و خواهران و همسران شهدا و ایثارگران درود می‌فرستیم و امیدواریم توفیق پیروی از راه شهیدان را داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید از شهدا درس بگیرند و سبک زندگی شهیدان را سرلوحه قرار دهند، تصریح کرد: سردار سلیمانی اگر در زندگی‌اش به چنین محبوبیتی میان مردم دست یافت به دلیل آن است که خالصانه و برای خدا و ملت سرافراز در صحنه حضور داشت، همان‌طور که رزمندگان فارغ از جبهه‌بندی‌ها در سنگر مبارزه با دشمن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حضور در جبهه سلامت در ادامه همان خط دفاع مقدس است، افزود: همان‌طور که دیروز در مواجهه با دشمن بیرونی جنگیدیم باید برای سلامت مردم تلاش کنیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91627

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91627/استاندار-قم-بانوان-نقش-مهمی-احیای-ارزش-های-انقلابی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir