دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 91657
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش؛

تربیت دینی دختران از اولویت های ستاد همکاری ها است

قم نيوز : دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش، گفت: در برنامه ریزی های کلان موضوع تربیت دینی دختران با همکاری حوزه علمیه خواهران یکی از اولویت های ستاد همکاری ها است.
تربیت دینی دختران از اولویت های ستاد همکاری ها است
تربیت دینی دختران از اولویت های ستاد همکاری ها است
به گزارش قم نیوز علیرضا حاجیان زاده دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در نشست مشترک اعضای کارگروه های تخصصی گفت؛ با توجه اهمیت موضوع تربیت دختران دانش آموز کارگروه تخصصی خواهران در ستاد همکاریها تشکیل شده و در برنامه ریزی های کلان موضوع  تربیت دینی دختران با همکاری حوزه علمیه خواهران یکی از اولویت های ستاد همکاریهاست.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مدیر حوزه های علمیه به عنوان رئیس عالی ستاد همکاریها از برنامه های این ستاد، اظهارکرد:حمایت ارکان ستاد همکاریها از  اعضای کمیته های تخصصی یک فرصت است و امیدواریم نهایت همکاری های فکری و اندیشه ورزانه را برای اثر بخشی برنامه هاداشته باشند.  

مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش، نگاه راهبردی مدیرحوزه های علمیه را زمینه ساز تحول در عرصه تعلیم و تربیت دانست و افزود: از معاونت ها و مراکز درخواست کردیم نمایندگان تام الاختیار و اندیشمند خود را به ما معرفی کنند تا در یک ارتباط دوسویه و موضوع بندی شده، بتوانیم برنامه هایی که طراحی و تصویب شده را رصد کنیم و تدابیر لازم برای کیفیت بخشی و اجرای برنامه ها تنظیم کنیم.  

حاجیان زاده  گفت: یکی از اهداف این کار گروه های تخصصی ارزیابی ازبازخوردهای برنامه است برای اجرای صحیح برنامه ها نیازمند نشست های کارشناسی و تخصصی هستیم.  

مشاور عالی وزیر در ادامه، ستاد همکاریها را فقط منحصر در دبیر خانه ستاد ندانست و اظهارداشت: همه ارکان کلان و کارشناسی هر دو دستگاه با تشکیل کار گروه های تخصصی عضو این ستادهستند و تلاش خواهیم کرد نظرات کارشناسی دقیق و منظم اعمال شود.

حاجیان زاده با بیان گزارشی از عملکرد مثبت و قابل قبول این ستاد در چهارده سال گذشته گفت: در دوره جدید فعالیت های ستاد، تلاش کرده ایم بر اساس اسناد بالا دستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه های ستاد به سوی اثر گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش برود.  

وی با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله همکاریها و گذشت یک سال از اجرای آن افزود: یکی از برنامه های جدی ستاد ورود به عرصه اندیشه ورزی و ژرف اندیشی است بر این اساس کمیته های تخصصی شش گانه را با حضور صاحب نظران و نمایندگان ستادی وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برای بحث و بررسی مباحث قابل طرح و نیز نحوه اجرای برنامه پنج ساله تشکیل داده ایم که جمع حاضر نمایند گان معاونت ها و مراکز ستادی وزارت آموزش و پرورش می باشند.  

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchq-nw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما