چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 91679
منبع : خبرگزاری فارس

حل مشکل سرمایه درگردش و مواد اولیه چند واحد صنعتی در قم

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به بازدید امروز خود از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی از حل مشکل سرمایه در گردش و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز این واحدها خبر داد.
حل مشکل سرمایه درگردش و مواد اولیه چند واحد صنعتی در قم
حل مشکل سرمایه درگردش و مواد اولیه چند واحد صنعتی در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی در قم اظهار کرد: در بازدید امروز مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از نزدیک ئ به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت تا تصمیمات اتخاذ شده در مسیر رفع موانع تولید باشد.

وی با اشاره به بازدید خود از 5 واحد تولیدی و بهره برداری از یک مورد طرح توسعه بیان کرد: واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی شکوهیه فعال هستند ولی در خصوص تامین مواد اولیه مشکلاتی دارند که برای سه واحد مصوب شد که کمک لازم صورت گیرد.

استاندار قم افزود: همچنین یک واحد نیز در خصوص طرح توسعه به تسهیلات برای سرمایه در گردش و سرمایه ثابت نیاز دارد که اختصاص این تسهیلات تصویب می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد: تا وقتی که مدیر پشت میز نشسته باشد باید به گوش های خود اعتماد کند ولی وقتی با حضور میدانی وضعیت را مشاهده کند تصمیمات بهتری اتخاذ می‌شود.

سرمست افزود: همچنین بهترین مشاوران بنده خود تولیدکنندگان هستند که باید مشکلات ایشان را بشنویم و وقتی پای صحبت‌های خود تولید کنندگان می‌نشینیم به راه حل‌های واقع بینانه‌ای خواهیم رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb90b9.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما