چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 91684
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم

قم نيوز : عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز فضاهای روباز و سرپوشیده بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم آغاز شد.
آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم
آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم
به گزارش قم نیوز در حال حاضر مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان بزرگترین مجتمع ورزشی در استان قم است که در مرکز شهر واقع شده و با توجه به امکانات، فضاهای روباز و سرپوشیده مختلف و همچنین استقرار دفاتر هیات‌های ورزشی، پر رفت و آمدترین مجموعه ورزشی شهر قم محسوب می‌شود.

به واسطه قرار گرفتن سالن دو هزار نفری، زمین چمن مصنوعی، زمین تنیس، خوابگاه ورزشکاران، استخر، زمین گلف، زمین اسکیت، سالن اختصاصی ورزش‌ زورخانه‌ای و چندین مکان و فضای دیگر، در حال حاضر مجموعه ورزشی شهید حیدریان، مجهزترین مکان ورزشی در استان قم به شمار می‌رود.

 

ورزشگاه حیدریان قم میزبان رویدادهای بزرگ ورزش استان و کشور

این مجموعه به واسطه برخورداری از امکانات و فضاهای مطلوب، در طول سال میزبان رویدادهای بزرگ ورزش استان و کشور است و با توجه به قدمت ساخت و استفاده بالای بخش‌های مختلف آن، ظاهرا دچار فرسودگی شده و اداره کل ورزش و جوانان استان قم را به فکر بازسازی، تجهیز و مرمت آن انداخته است.

متوّلی ورزش قم پس از پیش‌بینی بودجه لازم و همچنین شناسایی پیمانکار مورد نظر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را آغاز کرد، عملیاتی که یکی از مهمترین آنها تعویض چمن مصنوعی فوتبال و مرمت سکوهای تماشاگران این مجموعه به مساحت حدود هشت هزار متر مربع را شامل می‌شود.

 

راه‌اندازی رستوران، تجهیز دفاتر هیات‌های ورزشی و امکانات بهداشتی و رفاهی

یکی از اتفاقات بسیار مهم و قابل توجه در تجهیز مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم، بازسازی دفاتر هیات‌های ورزشی است که زیر سکوهای استادیوم فوتبال این مجموعه استقرار یافته‌اند و مطالبه همیشگی هیات‌های ورزشی از اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود.

همچنین ایجاد امکانات بهداشتی و رفاهی برای استفاده ورزشکاران و علاقمندان به ورزش توسط اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا برای نخستین‌بار رستوران خوابگاه ورزشکاران این مجموعه راه‌اندازی شده و سه سرویس بهداشتی آن نیز بازسازی و تجهیز می‌شوند.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیش از شیوع ویروس کرونا، در زمستان سال 1398 تجهیز مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را با مرمت و بازسازی پیست دوومیدانی این مجموعه آغاز کرد تا یکی از پیست‌های استاندارد دوومیدانی کشور در اختیار ورزشکاران این رشته قرار بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchk-nw.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما