چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 91689
منبع : خبرگزاری فارس

مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا

قم نيوز : مربی جوان و آینده‌دار والیبال بانوان استان قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور مربی تیم مطرح سایپا تهران شد.
مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا
مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا
به گزارش قم نیوز در قم مربیان زیادی در رشته والیبال فعالیت می‌کنند که دارای مدارک معتبر مربیگری در این رشته هستند اما در بخش بانوان که با تجربه‌هایی همچون سعیده‌سادات خلیلی، ندا زمانی و ... حضور دارند، مهسا آراسته یکی از مربیان جوان این رشته است که حتی در سن جوانی مربیگری در تیم‌های ملی را تجربه کرده است.

آراسته نزدیک به دو دهه است که در رشته والیبال فعالیت می‌کند و چند سالی است که مربیگری در این رشته را انجام می‌دهد، مربی جوانی که در عرصه ملی نیز مربی تیم ملی دختران نوجوان و جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود و در کنار یک مربی مطرح خارجی به نام مایدا چیچیچ فعالیت کرده است.

آراسته که به عنوان بازیکن در عرصه باشگاهی سوابق خوبی دارد، حالا به عنوان مربی در تیم مطرح سایپا تهران و در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال ایران یعنی لیگ برتر زنان کشور مربیگری می‌کند، در حالی که بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر والیبال بانوان این هفته قرعه‌کشی شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حضور تیم‌های سایپا تهران، ذوب‌آهن اصفهان، باریچ اسانس کاشان، پیکان تهران، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین به عنوان 9 تیم لیگ برتری در مسابقات این فصل قطعی شد.

در حالی که تیم‌ها موظف به انجام تست کرونا شده‌اند، فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت 16 روز پنج‌شنبه اول آبان ماه آغاز می‌شود و پس از مرحله گروهی که رفت و برگشت به انجام خواهد رسید، دیدارهای مرحله پلی‌آف با حضور هشت تیم برتر به شکل دو پیروزی از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

مهسا آراسته به عنوان یکی از چهره‌های شاخص مربیان والیبال بانوان استان قم در سطح کشور پس از سال‌ها بازی در لیگ‌های مختلف زنان ایران، مربیگری در تیم‌های باشگاهی قم و تیم ملی دختران نوجوان و جوان کشورمان، به عنوان مربی تیم سایپا امسال در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoeqo.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما