پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 91702
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور فروشنده زن در کلیه فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان قم الزامی شد

قم نيوز : دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در راستای پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم متدین قم و حسب شکایات متعدد مردمی،حضور فروشنده زن در کلیه فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان الزامی است.
فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان قم
فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب ضمن اشاره به تبعات و آسیب‌های جدی مرتبط با حضور فروشنده آقا در فروشگاه‌های تهیه و توزیع و پخش لوازم‌آرایشی و بهداشتی مرتبط با بانوان و حسب گزارش‌های واصله به حوزه دادستانی، اظهار داشت: کلیه صنوف آرایشی طبق بندهای 9و 18 اساسنامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان و در راستای اجرایی شدن بخش‌هایی از قانون حجاب و عفاف در سطح استان موظف به حضور مباشر خانم با تائید اداره اماکن در فروشگاه‌های لوازم‌آرایشی استان هستند.

این مقام قضایی تأکید کرد: در صورت تخلف واحدهای صنفی، حسب قانون با متخلفان برخورد و نسبت به اخطار کتبی و پلمپ آن اقدام خواهد شد.

غریب در پایان افزود: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صورت گرفته را به قرارگاه دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ساحلی و یا به شماره 09333633251 در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcirya3.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما