چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : 91705
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدارس قم 721 نیروی خدماتی کم دارد

قم نيوز : معاون آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به طرح تأمین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس گفت: مدارس قم ۷۲۱ نیروی خدماتی کم دارد.
مدارس قم ۷۲۱ نیروی خدماتی کم دارد/ مرحله سوم سرانه دانش‌آموزی به زودی پرداخت می‌شود
مدارس قم ۷۲۱ نیروی خدماتی کم دارد/ مرحله سوم سرانه دانش‌آموزی به زودی پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز سهراب مقدمی امروز در جلسه شورای معاونین آموزش‌وپرورش استان قم، با بیان مراحل تخصیص اعتبار سرانه دانش‌آموزی اظهار داشت: مرحله اول واریز اسفندماه با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 24 میلیون ریال و مرحله دوم واریزی در شهریورماه با اختصاص 7 میلیارد و 771 میلیون ریال، همچنین مرحله سوم واریز اعتبار نیز مبلغ 18 میلیارد و 129 میلیون ریال در سطح استانی بوده که به‌حساب مدارس خواهد نشست.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به طرح تأمین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس افزود: بر اساس این طرح با استفاده از آیین‌نامه مالی مدارس بعد از تصویب نهایی، مدیران با شرکت‌های قرارداد دریافت خدمات نظافت وارد مذاکره شدند و امروز با پوشش 205 مدرسه 721 نفر کسری نیرو داریم که تا حدی بر این مشکل فائق آمدیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان قم  در ادامه، در بیان عملکرد آموزش‌وپرورش در شرایط موجود با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی در باب تحویل، توزیع و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: 14 هزار و 500 نفر از معلمان استان به‌صورت مجازی در دوره‌های ضمن خدمت، تحت آموزش‌های لازم همچنین پیشگیری از ابتلا به کرونا قرار گرفتند.

مجتبی رمضان بیگی از همکاری دستگاه‌های مختلف استان در آماده‌سازی مدارس یاد کرد و گفت: علاوه بر دریافت اقلام و تجهیزات لازم در به‌کارگیری دستورالعمل‌های بهداشتی و مباحث آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، شهرداری و هلال‌احمر همچنین سازمان بسیج فرهنگیان و گروه‌های جهادی و طلاب نیز در این راستا ما را یاری کردند.

گفتنی است جلسه شورای معاونین و رؤسای ادارات اداره کل آموزش‌وپرورش نواحی و مناطق استان و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش ضمن بازدید از مدارس با ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای معاونین آموزش‌وپرورش در تالار آموزش خانه معلم شماره یک برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbszb9.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما