چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : 91707
منبع : خبرگزاری مهر
با کناره گیری مهام پلیمر؛

«وحدت شریف» نماینده قم در لیگ یک فوتبال امیدهای کشور

قم نيوز : مدیر عامل باشگاه وحدت شریف گفت: با کناره گیری تیم امید مهام پلیمر از رقابتهای دسته اول کشور، تیم وحدت شریف نماینده قم در این رقابتها خواهد شد.
«وحدت شریف» نماینده قم در لیگ یک فوتبال امیدهای کشور
«وحدت شریف» نماینده قم در لیگ یک فوتبال امیدهای کشور
به گزارش قم نیوز علی شریفی با اعلام کناره‌گیری تیم امید «مهام پلیمر» از رقابت‌های دسته اول امید باشگاههای کشور، گفت: نماینده استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رده سنی امید از این پس تیم «وحدت شریف» خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه «وحدت شریف» قم در ادامه با بیان اینکه این باشگاه ظرفیت حضور در لیگ دسته سوم ایران را دارد، افزود: اگر هیأت فوتبال قم موافق تیم داری باشگاه «وحدت شریف» در لیگ دسته سوم بزرگسالان باشگاههای کشور باشد، در این رده نیز تیم داری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مهام پلیمر در فصل گذشته رقابت‌های امید دسته اول باشگاههای کشور، نتایج مناسبی به دست آورد، ادامه داد: توان و پتانسیل فوتبالیست‌های قمی در این رده سنی بالا هست و امیدواریم امسال به لیگ برتر فوتبال در رده سنی امیدها صعود کنیم.

گفتنی است تیم امید مهام پلیمر در فصل گذشته لیگ یک امید باشگاه‌های کشور در مشهد با نمایش بازی‌های درخشا، نتوانست در مرحله دوم برابر حریفان نتایج مناسبی کسب و به مراحل بالاتر صعود کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd550n.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما