پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 91713
منبع : خبرگزاری فارس

راه‌اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم

قم نيوز : رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از راه‌اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در این مرکز خبر داد.
راه‌اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم
راه‌اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم
به گزارش قم نیوز مصطفی ملایی با اشاره به فعالیت مرکز علمی کاربردی شهرداری قم، اظهار داشت: ورود به مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و متقاضیان از طریق دیپلم می‌توانند ثبت‌نام کنند، افرادی که دغدغه و مبانی فکری کارآفرینی داشته می‌توانند به مهارت افزایی بپردازند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه بزرگ‌ترین فضای فیزیکی مراکز علمی کاربردی استان را مرکز شهرداری دارد، ابراز کرد: همچنین این مرکز از کتاب‌خانه مجهز و دو اتاق آی تی و پایگاه بسیج نمونه برخوردار است.

ملایی در مورد موضوع کارآفرینی و برنامه‌های مرکز علمی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دانشگاه‌ها باید پنجه کارآمد نظام باشند، بدین معنا که باری را از دوش کشور بردارند و در این میان راهبرد اصلی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط دانشجویان این مرکز، خلاقیت و رفع نیازهای جامعه و رفع مشکلات بوده و مراکز علمی سهمی مهم در کارآفرینی دارند، به همین دلیل شعار دانشگاه نیز کارآفرینی است و دفتر کارآفرینی را در مسیر تحقق اهداف راه‌اندازی کرده است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با تأکید بر اینکه نخستین مرکز نوآوری گردشگری کشور در مرکز علمی کاربردی قم راه‌اندازی شده است که در تقویت و توسعه کارآفرینی نقش دارد، عنوان کرد: باید این نگاه را در بین دانشجویان توسعه دهیم که در این عرصه در حوزه گردشگری کارگاه‌های تخصصی برگزار و نخستین طرح کسب‌وکار نویسی را راه‌اندازی کرده‌ایم که مورد استقبال قرار گرفت.

ملایی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا، آموزش تعطیل نشد و امتحانات در دانشگاه‌ها مجازی بوده که زیرساخت‌ها توسط جهاد دانشگاهی عملیاتی شد و آزمون‌ها به‌صورت مجازی به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های معنوی، دیدار با خانواده شهدا، بیعت با شهیدان و برگزاری مناسبت‌های دینی و ملی، ارتباط با علما و بهره‌گیری از رهنمون‌های آیات عظام و تجلیل از دانشجویان برتر در محضر علما، راه‌اندازی پایگاه بسیج، مسابقات فرهنگی و قرآنی و توسعه فضای ورزشی ازجمله برنامه‌های دانشگاه است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دانشگاه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان و دریافت اقساطی شهریه است، تصریح کرد: این دانشگاه در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان کارگر ساختمان شهید باکری جنب شورای اسلامی شهر قم قرار دارد و علاقه‌مندان از طریق سایت می‌توانند اطلاعات لازم را جهت ثبت‌نام کسب کنند.

ملایی افزود: شهرداری قم اولویت خود را در جذب را به تربیت شوندگان در مراکز علمی کاربردی می‌دهد و در حوزه مدیریت شهری از مجموعه فارغ‌التحصیلان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcae0no.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما