پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 91725
منبع : خبرگزاری تسنیم

37 خدمت شهرداری قم الکترونیکی ارائه می‌شود

قم نيوز : شهردار قم از ارائه ۳۷ خدمت به‌صورت الکترونیکی به مردم خبر داد و گفت: تقاطع غیرهمسطح فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
۳۷ خدمت شهرداری قم الکترونیکی ارائه می‌شود / افتتاح تقاطع غیرهمسطح فردوسی تا یک ماه آینده
۳۷ خدمت شهرداری قم الکترونیکی ارائه می‌شود / افتتاح تقاطع غیرهمسطح فردوسی تا یک ماه آینده
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقاییان‌نژاد با توجه به افتتاح مرحله سوم از پروژه‌های عمرانی شهر قم در سال 99 اظهار داشت: از ابتدای سال 99 دو مرحله افتتاح پروژه در دهه کرامت بااعتباری بالغ‌بر 900 میلیارد تومان و هفته دولت بااعتباری بالغ‌بر 110 میلیارد تومان انجام‌شده است.

وی از برگزاری سومین مرحله افتتاح پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: امسال نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس 132 میلیارد تومان پروژه در شهر قم افتتاح‌شده که یکی از این پروژه‌ها بهره‌برداری از فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس با اعتباری بالغ‌بر بیش از 27 میلیارد تومان بوده است.

شهردار قم مشارکت مردم را در توسعه شهر امیدبخش توصیف و تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از مهم‌ترین محورهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردم برای توسعه طرح‌های خدماتی، اقامتی و تفریحی است و بیش از 600 میلیارد تومان پروژه در سال 99 در این بلوار کلید خورده است.

وی از کلنگ زنی پروژه میدان نماز در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: باغ پرندگان، میدان ولیعصر (عج)، تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع) و تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سقاییان نژاد توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری قم را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از 37 خدمت به‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه‌شده و پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز در قم کلید خورده است.

وی طراحی بیش از350 کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر قم را اقدامی در جهت ارتقاء فرهنگ دوچرخه‌سواری در قم دانست و بیان کرد: فاز نخست این طرح در خیابان شهید صدوقی تا میدان شیخ مفید و خیابان باجک یک (19 دی) اجرایی می‌شود و در پردیسان نیز پیست دوچرخه‌سواری با استاندارهای جهانی افتتاح‌شده است.

شهردار قم در ادامه به برنامه‌ها و اهداف شهرداری قم در چشم‌انداز قم 1400 اشاره کرد و افزود: امسال آخرین سال قم در نگاه 1400 را سپری می‌کنیم و درحالی‌ بوده که این برنامه بیشتر بر اقدامات زیربنایی و سخت‌افزاری در ابعاد مختلف تأکید داشت.

وی برنامه‌های چشم‌انداز قم تا 1404 را موردبررسی قرار داد و تأکید کرد: در چهار سال آینده بیشتر تمرکز شهرداری قم  بر برنامه‌های نرم‌افزاری بوده و سیما ‌و‌ منظر شهری در حوزه معماری، مسائل محیط زیستی، حمل‌ونقل پاک، خدمات الکترونیکی و ارتقاء فرهنگ شهروندی در تراز شهری اسلامی در قم موردتوجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk50n.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما