شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 91756

ملت حسینی بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

قم نيوز : سخنگوی جنبش «حق» بحرین گفت: ملت حسینی بحرین مخالف عادی سازی روابط با محور صهیونیستی آمریکایی هستند.
ملت حسینی بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است
ملت حسینی بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است
به گزارش قم نیوز عبدالغنی الخنجر شامگاه پنجشنبه در همایش «شب بحرین» که در تجلیل از مقاومت و رشادت مردم مظلوم بحرین در مدرسه لبنانی‌ها در قم برگزار شد، ملت بحرین را ملتی حسینی عنوان کرد و گفت: مردم بحرین به برگزاری مراسم‌های حسینی اصرار دارد، اما رژیم آل خلیفه هر سال به دنبال سرکوب شعائر عاشورایی است.

وی افزود: امسال هم این رژیم به بهانه کرونا سعی کرد جلوی احیای مراسم عزاداری حسینی را در بحرین بگیرد، اما مردم و علمای بحرین این نقشه رژیم آل خلیفه را بر هم زدند و مراسم‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت باشکوه در بحرین برگزار کردند.

سخنگوی جنبش «حق» بحرین با بیان اینکه موضع ملت بحرین در قبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خلاف موضع حکام رژیم آل خلیفه بود، یادآور شد: حکام مستبدی که هیچ مشروعیتی ندارند، ملت بحرین اعلام کرد که مخالف عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها است ولی این ملت اکنون از همکاری جریان صهیونیستی آمریکایی با رژیم آل خلیفه رنج می‌برد.

وی گفت: همکاری که نه تنها برای ملت بحرین بلکه برای منطقه خطر دارد؛ رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) طی روزهای گذشته به بحرین سفر کرد و با رئیس دستگاه امنیتی رژیم آل خلیفه دیدار کرد. این مساله کاملاً مبرهن است که حضور صهیونیست‌ها در بحرین، یک خطر برای ملت بحرین و منطقه است.

الخنجر افزود: رژیم آل خلیفه از توافق با رژیم صهیونیستی برای مقابله با ملت بحرین استفاده می‌کند. از دهه‌ها پیش شاهد توطئه‌هایی با مشارکت آمریکا علیه ملت بحرینی طراحی و اجرا شد، این ملت اکنون شاهد ارتش سعودی و حضور صهیونیست‌ها در خاک خود است، با این وجود ملت بحرین به قیام مسالمت‌آمیز خود ادامه می‌دهد.

وی با ذکر این مطلب که عده‌ای از شهروندان بحرینی به دلیل شرکت در تظاهرات علیه توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی احضار شدند، بیان کرد: عده‌ای دیگر از این شهروندان هم به دلیل مخالفت با این توافق به زندان افتادند. محور مقاومت باید تصمیمات استراتژیکی در قبال حضور صهیونیست‌ها در بحرین بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-qnw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما