يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 91910
منبع : خبرگزاری تسنیم

وانت‌بارهای میوه در قم به روزبازارها منتقل می‌شوند

قم نيوز : معاون شهردار قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ از هدایت وانت‌بارهایی که ساکن قم هستند به روزبازارها خبر داد.
وانت‌بارهای میوه در قم به روزبازارها منتقل می‌شوند
وانت‌بارهای میوه در قم به روزبازارها منتقل می‌شوند
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با اشاره به لزوم عملیات ساماندهی وانت‌بارها اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت‌بارها، شهرداری برنامه‌ای داشته و شهر را به سه حلقه تقسیم‌بندی شده که مقررشده از حلقه مرکزی ساماندهی را شروع کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم روند اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در سطح شهر هم دیده می‌شود که در حلقه نخست به‌هیچ‌وجه سد معبر وانت را نداریم مگر در نقاطی که وانت‌بارها ساماندهی شده‌اند.

وی ابراز کرد: نقاطی در حلقه نخست پیش‌بینی و ساماندهی شده است که تعدادی وانت مشخص بتوانند در این محدوده حضور پیدا کرده و محصولات خودشان را عرضه کنند.

سامع با اشاره به اینکه در رینگ دوم هم این روند اجراشده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در رینگ سوم و ورودی‌های شهر هم کسانی که اهل قم بوده و نیاز به معیشت از این طریق داشتند ساماندهی شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مناطقی مانند ابتدای جاده قدیم اصفهان، یا جاده کاشان و یا جمهوری را به‌صورت محدود برای استقرار وانت‌بارها پیش‌بینی و ساماندهی کرده‌ایم و به دنبال انتقال این وانت‌بارها به داخل روزبازارها هستیم.

وی به ساماندهی روزبازارها نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دیگر هیچ روز بازاری نداریم که برای زندگی مردم ایجاد مشکل کند و به عبارتی وسط زندگی مردم باشد، و این در شرایطی بوده که در گذشته وقتی روز بازار یادگار امام تشکیل می‌شد زندگی کل خانه‌هایی که اطراف این محل بوده مختل می‌شد و بازار به کوچه‌ها و جلوی در خانه‌ها کشیده می‌شد.

سامع افزود: خوشبختانه چهارشنبه و جمعه‌بازار یادگار امام به سمت بوستان جوان رفته و در آنجا ساماندهی شد و روزبازار منطقه یک نیز در خیابان محتشم کاشانی ساماندهی شد تا استقرار روز بازارها برای مردم مزاحمت ایجاد نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ادامه ساماندهی وانت‌بارها هم کسانی که ساکن قم هستند و معیشتشان درگیر این موضوع است به‌مرور به سمت روز بازارها هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyheh.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما