يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 91912
منبع : خبرگزاری تسنیم

نانوایی‌های قم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش توزیع نان هستند

قم نيوز : رئیس اتاق اصناف قم گفت: تمامی نانوایی‌های قم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش توزیع نان هستند.
نانوایی‌های قم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش توزیع نان هستند/نانوایی‌ها جزء محدودیت یک هفته‌ای نیستند
نانوایی‌های قم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش توزیع نان هستند/نانوایی‌ها جزء محدودیت یک هفته‌ای نیستند
به گزارش قم نیوز حسن احمدلو امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شیوه‌نامه بهداشتی ویژه نانوایی‌ها اظهار داشت: نظارت‌های بهداشتی بر روی مجموعه‌های طبخ نان و نانوایی‌ها افزایش یافته است.

رئیس اتاق اصناف قم در مورد نظارت بر واحدهای نانوایی سطح شهر ادامه داد: نانوایی‌ها از جمله اصناف استراتژیکی و مهم و ضروری است و جزء محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در خدمت رسانی به شمار نمی‌رود.

وی بیان کرد: نظارت‌های گسترده‌ای در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در نانوایی‌ها انجام می‌شود و در این باره تذکرات لازم به نانوایی‌هایی که توجهی به رعایت پروتکل‌ها ندارند ارائه می‌شود.

احمدلو تصریح کرد: همچنین عدم دریافت پول نقد و استفاده از کارت‌خوان بخش مهمی از پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌هاست، البته طبخ نان از جمله مشاغل سختی است که برخی از امور همچون زدن ماسک برای متصدیان و نیروهای فعال در نانوایی با دشواری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه نان تا زمان طبخ در تنور مشکلی در انتقال ویروس ندارد، نانوایی‌ها موظف هستند نسبت به خط‌کشی و فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط در هنگام توزیع اقدام کنند تا نان پس از طبخ و در هنگام عرضه دچار آلودگی نشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb59b9.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما