چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 91974
منبع : خبرگزاری فارس

شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران

قم نيوز : چهره‌های مستعد و آینده‌دار کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم از امروز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند.
شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران
شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران
به گزارش قم نیوز یکی از رشته‌های ورزشی که ماه‌ها به دلیل نگرانی از ابتلای ورزشکاران آن به ویروس کرونا اجازه تمرین و مسابقه نداشت، کشتی است که سرانجام از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز فعالیت گرفت و مسابقات لیگ برتر آن در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

با برنامه‌ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دو گروه برگزار می‌شود و یکی از تیم‌های حاضر در آن شهدای مقاومت قم است، تیمی که البته در چند فصل اخیر لیگ برتر با نام شهدای مدافع حرم به میدان می‌رفت و اکنون تغییر نام داده است.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی ایران، تیم‌های بازار بزرگ ایران، صبا نور کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر کارون رقبای نماینده قم هستند و کشتی‌گیران تیم شهدای مقاومت قم از روز گذشته برای رویارویی با حریفان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اسکان یافته‌اند.

بر اساس برنامه فدراسیون کشتی، مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در گروه دوم از امروز رسما آغاز می‌شود و کشتی‌گیران تیم شهدای مقاومت قم با حریفان خود در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران رقابت می‌کنند.

با توجه به مجوز معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مسابقات لیگ، تیم‌ها با الزام به این مهم و انجام تست‌های مربوطه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور یافته‌اند، در حالی که تیم شهدای مقاومت قم با هدایت یکی از بهترین‌ مربیان حال حاضر کشتی فرنگی ایران یعنی روح‌الله میکائیلی به میدان می‌رود و مهدی علیزاده‌پورنیا به همراه محسن کریمی نیز مربی این تیم هستند.

نماینده قم امسال در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با ترکیب مهدی جواهری، مهدیار چراغی، محمد جانقلی، حسین جاویدی، محسن مدهنی، مهدی امیریان، ابوالفضل زینتی‌رفاه، امیر عبدی، امید زالی، حامد کبیری، محمدحسین جلالی، داوود جوادیان، امیر رضایی، علی زینتی‌رفاه، صادق عبداللهی، شاهرخ میکائیلی و امیرمحمد بیات به مصاف رقبا می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxheh.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما