کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز اردوی آماده‌سازی تیم‌های جودو در قم

خبرگزاری فارس , 23 مهر 1399 ساعت 21:34

اردوی آماده‌سازی تیم‌های منتخب جودو قم به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور با در نظر گرفتن تدابیر کامل بهداشتی آغاز شد.


به گزارش قم نیوز جودو در کنار دیگر رشته‌های رزمی نظیر کاراته، تکواندو، ووشو، کونگ‌فو و همچنین ورزش‌های دیگری مانند بوکس و کشتی جزو رشته‌های پربرخورد محسوب می‌شوند و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام فعالیت‌ها از جمله تمرین و مسابقه در این رشته‌ها توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش ممنوع شده است.

به همین دلیل تمام فضاهای اختصاصی تمرین و مسابقه برای این رشته‌ها از اسفند ماه سال گذشته مجوز فعالیت ندارند و ورزشکاران این رشته‌ها به ناچار در فضاهای دیگر و بیشتر به شکل انفرادی تمرین می‌کنند تا خود را برای حضور در مسابقاتی که پیش‌رو دارند، آماده کرده و از شرایط بدنی مطلوب خارج نشوند.

با توجه به مجوز فدراسیون جودو در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌های استان‌ها برای آماده شدن به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور و تصمیم هیأت رئیسه جودوی قم، اردوی آماده‌سازی جودوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل مشترک هر روز ساعت 18 در آکادمی جودو قم تشکیل می‌شود.

هیأت جودو استان قم که در آخرین سال ریاست مجید متقی به سر می‌برد، از تمامی جودوکارانی که در سال گذشته در اردوی تیم‌های منتخب این استان حضور داشته‌ و عضو تیم قم بوده‌اند و همچنین تمام جودوکاران رده سنی جوانان و بزرگسالان که واجد شرایط و مدعی حضور در این اردو هستند، دعوت کرده تا خود را به مربیان این تیم معرفی کنند.

برای تمام جودوکارانی که به اردوی می‌روند زدن ماسک، همراه داشتن اسپری، ژل و یا محلول ضد عفونی کننده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فردی، شستشوی لباس ورزشی و جودوگی قبل از ورود به سالن و شستشوی دست‌ها پیش از ورود به سالن و شروع تمرین الزامی شده است.

نکته جالب این است که هیأت جودو استان قم اعلام کرده با عنایت به شرایط ویژه و خاصی که کرونا ایجاد کرده و همچنان مجوز بازگشایی باشگاه‌های جودو هنوز صادر نشده، این هیأت مشکل مالی دارد و تامین هزینه‌ها توسط هیأت میسر نیست، آکادمی جودو در اختیار اردونشین‌ها قرار می‌گیرد اما تامین هزینه‌های دیگر با شرکت کنندگان در اردو است که توضیحات جزیی در این رابطه در روز نخست اردو به جودوکاران ارائه شده است.

انتخاب نفرات اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور فقط از اردوی آماده‌سازی انجام خواهد شد و انتخاب نفرات شرط حضور در این تمرینات و نظر کادر فنی و شورای فنی هیأت جودو استان قم است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91979

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91979/آغاز-اردوی-آماده-سازی-تیم-های-جودو-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir