کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سعیدی: با نگاه به درون و استفاده از "ظرفیت مردم" مشکلات کشور حل می شود

خبرگزاری تسنیم , 24 مهر 1399 ساعت 12:00

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: مردم ما در عین گرفتاری‌ها از ایثار دست برنمی‌دارند، با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت این مردم می‌توان این مشکلات را پشت سر گذاشت.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در آغاز مرحله سوم پویش ملی احسان سلامت که با توزیع یک‌میلیون بسته بهداشتی و اقلام دارویی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شد، با اشاره به حضور مردم متدین در عرصه‌های مختلف دینی اظهار داشت: کسانی که نمی‌توانند این انفاق و ایثار و پیشرفت‌های علمی و فنی را ببینند عصبانیت خود را با توهین به اسلام نشان می‌دهند.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت در برابر دشمنان افزود: از ترس اسلام و انقلاب اسلامی نه‌تنها گزینه‌هایشان بلکه خودشان هم به زیر میز رفته‌اند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: آنچه از این روزها باقی می‌ماند خدمات و زحمات گروه‌های مردمی و انقلابی برای مقابله با ویروس کرونا است که نسبت به حضور درصحنه آن‌ها در همه عرصه‌ها افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری به پیروی از اهل‌بیت(ع) و قرآن در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و به مسئولین توصیه کردند که از دشمنان نترسند و در مقابل ظلم ایستادگی و مقاومت کنند.

تکیه‌گاه اصلی جامعه "مردم ایثارگر" هستند

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه تکیه‌گاه اصلی جامعه "مردم ایثارگر" هستند، تصریح کرد: مردم ما در عین گرفتاری‌ها از ایثار دست برنمی‌دارند، با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت این مردم می‌توان این مشکلات را پشت سر گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه اهل‌بیت(ع) در سبک زندگی خود ایثار و انفاق را به ما آموخته‌اند، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که پیروان اسلام و پیامبر(ص) و معصومین(ع) هستیم.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: در قرآن کریم آمده است که باید بر اساس ایمان‌مان ایثارگر و انفاق کننده باشیم، انفاق و ایثار صرفاً یک کار خیرخواهانه شخصی و انسانی نیست بلکه برخاسته از آموزه‌های دینی ما است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91990

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91990/آیت-الله-سعیدی-نگاه-درون-استفاده-ظرفیت-مردم-مشکلات-کشور-حل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir