پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 91992
منبع : خبرگزاری فارس

تولیدت رسانه ملی بر مبنای اندیشه‌های امام(ره) و رهبری دنبال شود

قم نيوز : جامعه خطبا و وعاظ انقلابی در بیانیه‌ای ضمن تبریک انتصاب حمید شاه آبادی به عنوان معاون سیمای رسانه ملی اعلام کرد: و امیدواریم تا این حضور منشا تحول محتوایی در تولیدات رسانه ای بر مبنای اندیشه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری خصوصا بیانیه گام دوم ایشان باشد.
تولیدت رسانه ملی بر مبنای اندیشه‌های امام(ره) و رهبری دنبال شود
تولیدت رسانه ملی بر مبنای اندیشه‌های امام(ره) و رهبری دنبال شود
به گزارش قم نیوز در بیانیه جامعه خطبا و وعاظ انقلابی آمده است: انتخاب شایسته  جنابعالی را به معاونت سیمای جمهوری اسلامی تبریک عرض مینماییم.

در این بیانیه تصریح شده است: بی شک تولیدات سیمای جمهوری اسلامی نقش اساسی در اصلاح فرهنگ اجتماعی دارد و می‌تواند با ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، در مقابله با غول‌های رسانه‌ای مروج فرهنگ غرب ایستادگی کند و آثار زهراگین آن را از پیکره جامعه بکاهد.

در این بیانیه یادآور شده است: حضرتعالی که یادگار مجاهد شهید آیت الله مهدی شاه آبادی هستید ، بحمدالله مدیریت موفقی را در عرصه های مختلف فرهنگی کشور تجربه کرده اید .

در این بیانیه یادآور شده است: حضور شما در عرصه مدیریت سیما را مبارک می‌دانیم و امیدواریم تا این حضور منشا تحول محتوایی در تولیدات رسانه ای بر مبنای اندیشه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری خصوصا بیانیه گام دوم ایشان باشد.

بر اساس این گزارش این بیانیه به امضای 110 نفر از جامعه خطبا و وعاظ انقلابی از جمله حجج اسلام والمسلمین سید حسین مومنی، احسان بی آزار طهرانی، سید عباس موسوی مطلق، سید امیر عبدالملکی، سید مرتضی حائری طبسی، محمود ریاضت، جواد محمد زمانی، علیرضا پناهیان ، عبدالحمید شهاب، ابراهیم بهاری، سید محمد حسین میرلوحی، سید محسن حسینی سبزواری، علیرضا صادقی واعظ و... رسیده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8heh.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما