پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 91998
منبع : خبرگزاری فارس

اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم

قم نيوز : ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با شعار ایران همدل، ایران فعال برای اجرا در روزهای 26 مهر تا دوم آبان ماه در قم اعلام شد.
اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم
اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم
به گزارش قم نیوز روز 26 مهر ماه هر سال به عنوان روز تربیت‌بدنی و ورزش در تقویم کشورمان به ثبت رسیده، روزی که ویژه این قشر مهم از جامعه است و ورزشی‌ها انتظار دارند مسوولان بلند پایه کشور به شکل ویژه به ورزش توجه کرده و نیازهای این عرصه مهم اجتماعی را برای ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط مرتفع کنند.

 

26 مهر: زیارت مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا

به همین منظور برنامه‌های هفته از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اداره کل استان‌ها و هیات‌های ورزشی اعلام شد و بر این اساس برنامه ویژه روز شنبه 26 مهر ماه به عنوان روز نخست هفته تربیت‌بدنی و ورزش، زیارت مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است و این برنامه‌ها با همکاری ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای، صدا و سیما و شهرداری اجرا می‌شود.

 

27 مهر ماه: راه‌اندازی لیگ بازی‌های رایانه‌ای

ویژه برنامه روز 27 مهر ماه به عنوان دومین روز این هفته، آوای ورزش در همسایگی، مسابقه مادر و کودک و راه‌اندازی لیگ بازی‌های رایانه‌ای است که با هماهنگی ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همکاری سایر هیات‌های ورزشی در قم و سایر نقاط کشور اجرا می‌شود.

 

28 مهر ماه: اجرای پروژه کنترل وزن دانش‌آموزان

در روز دوشنبه 28 مهر ماه از طرح‌های شکوه و شمس و طرح سفیران در ورزش همگانی رونمایی می‌شود، ضمن اینکه پروژه کنترل وزن دانش‌آموزان اجرا خواهد شد و مسابقات مجازی برای دانش‌آموزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، وزارت علوم، هیات ورزش‌های همگانی، هیات ورزش‌های کارگری، صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها نظیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

 

29 مهر ماه: تجلیل از جوانمردان ورزش ایران

در روز سه‌شنبه 29 مهر ماه افتتاح خانه‌های ورزش روستایی، مراسم تجلیل از جوانمردان ورزش ایران و اجرای طرح بازی و نشاط کودکانه برنامه‌ریزی شده که ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی ومحلی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری صدا و سیما اجرا می‌کنند.

 

30 مهر ماه: رقابت تیراندازان معلول و رقابت کوتاه قامتان

روز چهارشنبه 30 مهر ماه مسابقات قهرمانی تیراندازی معلولین و رقابت کوتاه قامتان برنامه‌ریزی شده که آن را ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و هیات‌های استانی جانبازان و معلولین با همکاری فدراسیون و هیات‌های استانی بیماران خاص و پیوند اعضا، سازمان بسیج ورزشکاران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام می‌دهند.

اول آبان ماه: تشکیل شورای سیاستگزاری شهر فعال

روز پنجشنبه اول آبان ماه که ششمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش محسوب می‌شود شورای سیاستگزاری شهر فعال تشکیل خواهد شد که این برنامه را ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فدراسیون و هیات‌های استانی ورزش همگانی، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه، صدا و سیما و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌کنند.

دوم آبان ماه: چالش وقت ورزش، پیاده‌روی بانوان و آموزش کوهپیمایی

در روز جمعه به عنوان آخرین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش چالش وقت ورزش، پیاده‌روی بانوان و آموزش کوهپیمایی پیش‌بینی شده که اداره کل ورزش و جوانان استان قم با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هیات‌ ورزش‌های همگانی، صدا و سیما و سایر هیات‌های ورزشی انجام خواهد داد.

انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdcfc1d1.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما