کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش ثبت نام VDSL شاتل در قم آغاز شد

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 24 مهر 1399 ساعت 23:30

شرکت شاتل در قم اقدام به پیش ثبت نام سرویس VDSL کرده است.


به گزارش قم نیوز پس از شرکت مخابرات ایران که توسط شرکت مخابرات استان قم سرویس VDSL اینترنت فوق سریع با ۸۰ مگابیت سرعت در ثانیه ارائه می‌کند، شرکت شاتل نیز با نمایندگی شرکت آریا رسانه تدبیر دست به پیش ثبت نام برای عرضه سرویس VDSL در قم زده است.

هم اکنون فرم پیش ثبت نام برای VDSL شرکت شاتل روی سایت اصلی این شرکت قرار دارد و متقاضیان پس از ثبت تلفن و نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود، با پیامی مبنی بر تماس کارشناسان شرکت شاتل در «زودترین هنگام» مواجه می‌شوند.

این پیش ثبت نام هم اکنون تنها در قم و تهران انجام می شود و نشان از آماده بودن زیرساخت های شاتل در قم دارد.

مشخص نیست شاتل در چه مناطقی از قم این سرویس را ارائه می کند اما چندی قبل تفاهم نامه ای بین این شرکت و شهرداری قم برای استفاده از زیرساخت فیبر شهرداری قم جهت ارائه سرویس منعقد شد و به نظر می رسد این سرویس از بستر همان تفاهم نامه استفاده می کند.

شرکت مخابرات قم هم اکنون طرحی برای واگذاری سرویس VDSL با مودم رایگان در دست اجرا دارد که با استقبال خوبی روبرو شده است. هنوز مشخص نشده است که شاتل برای تشویق مشترکان خود برای استفاده از سرویس VDSL چه پیشنهاداتی ارائه می کند و آیا مودم رایگان روی سرویس های بلند مدت این شرکت ارائه می شود؟

شرکت مخابرات استان قم همچنین سرویس FTTH یا اینترنت خانگی بر بستر فیبر نوری را نیز در برخی مناطق مخابراتی عرضه می کند که اگر چه در همه مناطق و حتی در همه سطح مناطق دارای این سرویس، ارائه نمی شود اما از سرعت فوق العاده و تقریبا ثابتی برخوردار است که علی رغم گرانی مودم آن، همچنان انتخاب اول کسب و کارهای کوچک و بزرگ و کاربران پر مصرف خانگی است.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 92020

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92020/پیش-ثبت-نام-vdsl-شاتل-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir