شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 92040
منبع : خبرگزاری فارس

دومین پیروزی متوالی پاس قم با عبور از نفت و گاز گچساران

قم نيوز : تیم هندبال پاس ناجای قم در سومین مسابقه خود از نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم نفت و گاز گچساران شد.
دومین پیروزی متوالی پاس قم با عبور از نفت و گاز گچساران
دومین پیروزی متوالی پاس قم با عبور از نفت و گاز گچساران
به گزارش قم نیوز اگر چه شروع مسابقات فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان ایران بر وفق مراد هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم نبود اما شاگردان علی ربیعی در ادامه این پیکارها دو نمایش بسیار خوب مقابل حریفان داشتند و حالا یکی از شانس‌های صعود از مرحله مقدماتی محسوب می‌شوند.

این در حالی است که پیکارهای فصل جدید لیگ برتر هندبال در دو گروه 6 تیمی به شکل مجتمع در سالن سپهبد شهید سلیمانی تهران جریان دارد و هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم بعد از باخت در نخستین مسابقه خود برابر ذوب‌آهن اصفهان، دو بازی متوالی مقابل تیم‌های پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران را بردند.

این تیم نخستین مسابقه خود را با حساب 34 بر 22 به تیم مطرح و پر سابقه ذوب‌آهن اصفهان باخت اما در مسابقه دوم با برتری 30 بر 29 برابر تیم پرسپولیس بهبهان هم به نخستین برد خود دست یافت و هم اینکه با روحیه‌ای دو چندان آماده رقابت سوم برابر تیم نفت و گاز گچساران شد و این تیم را هم مغلوب کرد.

هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در این مسابقه تدابیر کادر فنی خود را به خوبی در زمین اجرا کردند و با توجه به انگیزه و هماهنگی بسیار خوبی که داشتند تیم مدعی نفت و گاز گچساران را با نتیجه قابل توجه 22 بر 16 شکست دادند تا بدین‌ترتیب دومین پیروزی متوالی خود را در لیگ برتر 99 کسب کنند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که کازرونی‌ها با نتیجه 32 بر 28 صاحب برتری شدند تا اوضاع جدول رده‌بندی این گروه برای تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات بیش از پیش حساس و هیجان انگیز شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce778o.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما