يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 92049
منبع : خبرگزاری فارس

4 فرنگی‌کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان

قم نيوز : چهار کشتی‌گیر استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان برای حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی دعوت شدند.
4 فرنگی‌کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان
4 فرنگی‌کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان
به گزارش قم نیوز بلافاصله بعد از پایان دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، کشتی‌گیران مد نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران به اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شدند.

این اردو برای حضور در رقابت‌های جهانی از امروز آغاز می‌شود و کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به اردو می‌روند، اردویی که زیر نظر محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی و رسول جزینی به همراه بهروز حضرتی‌پور، لقمان رضایی، حبیب‌الله اخلاقی و داود اخباری به عنوان مربیان این تیم برگزار می‌شود.

متخصص تغذیه تیم ملی رامین امیرساسان است محمد علیزاده به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارد، در حالی که رقابت‌های جهانی به میزبانی کشور صربستان برگزار می‌شود و به همین منظور ملی‌پوشان تا هفتم آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی حاضر در این اردو علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، رضا مردی در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم هستند، در حالی که کشتی‌گیران پیش از رفتن به تمرینات تست کرونا نیز انجام دادند تا در سلامت کامل این اردو را آغاز کنند.

در وزن 60 کیلوگرم این اردو علیرضا نجاتی دارنده مقام سوم و نشان برنز جهان که موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو نیز شده با مهدی محسن‌نژاد از خوزستان تمرین می‌کند اما در وزن 63 کیلوگرم رضا مردی از کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار قم رقیبی همچون میثم دل‌خانی از فارس را پیش‌رو دارد.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی فرنگی‌کار پرتوان قم با حسین اسدی و دانیال سهرابی از خوزستان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت می‌کند و در ون 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی کشتی‌گیر با تجربه استان قم رقبایی همچون جمال اسماعیلی از تهران و محمد ناقوسی ا خوزستان را در مقابل خود می‌بیند، در حالی که رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 22 تا 30 آذر ماه امسال در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcdnz0n.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما