يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 92050
منبع : خبرگزاری فارس

جشنواره «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» برگزار می‌شود

قم نيوز : دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی»، به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، آغاز به کار کرد.
جشنواره «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» برگزار می‌شود
جشنواره «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز در دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی»(آیات و روایات کاربردی در فضای مجازی) موضوعاتی نظیر زندگی مؤمنانه در شبکه های‌اجتماعی، زندگی مؤمنانه و بازی های رایانه ای، هویت مؤمنانه در فضای مجازی، محتوای مؤمنانه در فضای مجازی، کسب و کار مؤمنانه در فضای مجازی، آموزش‌ویادگیری مؤمنانه درفضای‌مجازی، مصرف مؤمنانه در فضای مجازی، نظارت مؤمنانه بر فضای مجازی، اینترنت اشیاء در خدمت زندگی مؤمنانه، زندگی مؤمنانه و هوش مصنوعی، فناوری‌های مؤمنانه، نرم افزارهای مؤمنانه، جستجوها و جستجوگرهای مؤمنانه در نظر گرفته شده است.

این جشنواره تا 15 آبان ماه 1399 ادامه دارد و بعد از داوری آثار توسط هیأت داوران، به نفرات برتر هدایایی اعطا می‌شود.

جوایز جشنواره، نفر اول 5 میلیون تومان، نفر دوم 3 میلیون تومان، نفر سوم 2 میلیون تومان، نفرات برگزیده (چهارم تا دهم) هر کدام یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود به بخش «جشنواره زندگی مؤمنانه» در وبگاه پژوهشگاه فضای مجازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxxd1.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما