سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 92095
منبع : خبرگزاری فارس

اشتری : پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء مبادی دینی در ناجا گفت: سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.
اشتری : پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا
اشتری : پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی از توجه ایشان به پرسنل ناجا تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: الحمدلله  ناجا به لطف الهی و هدایت‌های رهبری انقلاب و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط کشور با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا باشد و در عین حال پاسخگوی مردم نیز می‌باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است» عنوان کرد: ما سالانه بیش از 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: نگرانی‌هایی در بحث سرقت‌های خرد داریم که اینها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است لذا ما تمام تلاش خود را برای کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

اشتری در ادامه عنوان کرد: در بحث ارتقاء مبادی دینی تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بحث اقدامات ناجا در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای مطلوبی نیست البته ما در برخورد با سایت‌ها و شبکه‌هایی که منشا داخلی دارند اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده ایم اما وظیفه سازمان‌های دیگر خصوصا وزارت ارتباطات در بحث برخورد با شبکه‌ها و سایت‌های خارجی بسیار مهم است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات ناجا در بحث پیشگیری از ویروس کرونا افزود: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت و درمان هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

با تمام توان در کنار وزارت بهداشت هستیم

اشتری همچنین در دیدار با آیت الله سبحانی عنوان داشت: تمام سعی و تلاش ما این است که براساس مبانی دینی ماموریت خود را انجام دهیم و بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری یک پلیس در تراز انقلاب باشیم.

فرمانده ناجا با گله مندی از ستاد ملی کرونا در اعلام محدودیت‌های تعطیلات پایان هفته گذشته عنوان کرد: با وجود اینکه دیر هنگام  به نیروی انتظامی این ماموریت اعلام شد اما با تلاش همکارانم توانستیم آن را به خوبی ا نجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: ناجا در کنار کادر بهداشت و درمان بسیار خوب عمل کرد و در این راه متاسفانه تعدادی از همکاران را از دست دادیم و شاید بعد از حوزه بهداشت و درمان از جمله سازمان‌هایی بودیم که بیشترین آسیب را دیدیم امیدواریم بتوانیم با ظرفیت بیشتری در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcen78o.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما