کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی: امنیت کشور مرهون زحمات ناجا است

خبرگزاری فارس , 29 مهر 1399 ساعت 23:26

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون تلاش و زحمات نیروی پلیس است، گفت: ناجا عملکرد درخشانی را در حفظ امنیت کشور داشته است.


 به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناجا با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول عنوان داشت: امنیت امروز کشور مرهون تلاش و زحمات شما است.

وی گفت: قوای انتظامی خدمات بسیار بالایی به مردم ارائه می‌دهد و الحمدلله عملکرد شما در این زمینه بسیار درخشان است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه برای بنده مایه افتخار و خوشبختی است که درخدمت شما و مجموعه نیروی انتظامی باشم عنوان داشت: در اسلام برای هر فرد سه نوع مسؤولیت مشخص شده است یک؛ مسؤولیت فردی یعنی اینکه هر شخصی باید برای رسیدن به کمال با توجه به نعمت‌هایی که خداوند در این دنیا در اختیار او گذاشته است تلاش کند.

وی بیان کرد: مسؤولیت دوم مسؤولیت اجتماعی است؛ از نظر اسلام هر انسانی مسؤولیت اجتماعی دارد یعنی اینکه هر کس از ابتدای صبح که مشغول کار می‌شود در قبال دیگران مسؤول است و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشد.

این مرجع تقلید مسؤولیت سوم را مسؤولیت شغلی دانست و یادآور شد:، هر انسانی که شغلی اختیار می‌کند مسؤولیتی بر عهده دارد؛ مولی متقیان در این زمینه می‌فرماید: «عمل شما و کار شما وسیله امرار و معاش نیست عمل و کارشما یک امانت الهی بر عهده شما قرار داده است» و اگر کسی در مسؤولیتش کوتاهی کند به میلیون‌ها انسان خیانت کرده است .

آیت الله نوری همدانی با تقدیر و تشکر از اقدامات خوب ناجا گفت: الحمدلله کار شما خدمات بسیار بزرگی است که در آن موفق بوده‌اید .

وی گفت: امروز در زمان بسیار خاصی قرار داریم و دشمنان زیادی داریم بایستی بسیار هوشیار باشیم چرا که انقلاب اسلامی خاری است در چشم دشمنان؛ بنابراین بایستی به داشته‌های خودمان تکیه داشته باشیم و دشمنان خود را بشناسیم و در برابر آنها محکم باشیم.

وی در خاتمه با اشاره به مشکلات عدیده مردم خصوصا در مسئله گرانی گفت: خدمت به مردم عبادت است و همه ما و آحاد مردم بایستی در مقابل مشکلات مقاوم باشیم تا ان شاء الله هر چه زودتر این مشکلات برطرف گردد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92098

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92098/آیت-الله-نوری-همدانی-امنیت-کشور-مرهون-زحمات-ناجا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir