چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 92099
منبع : خبرگزاری فارس

پایان عملیات بزرگ رفع حادثه خط لوله اصلی آبرسانی قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پایان عملیات بزرگ رفع حادثه خط اصلی آبرسانی قم خبر داد.
پایان عملیات بزرگ رفع حادثه خط لوله اصلی آبرسانی قم
پایان عملیات بزرگ رفع حادثه خط لوله اصلی آبرسانی قم
به گزارش قم نیوز علی جان صادق پور امروز با اشاره به برنامه ریزی و مدیریت انجام گرفته در این عملیات اظهار کرد: خداوند را شکرگزاریم که این عملیات با همراهی کم نظیر دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین همکاری خوب مردم عزیز استان بویژه حدود 700 هزار نفری که متأثر از این عملیات بودند، ساعات پایانی خود را سپری می‌کند.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های خوبی که در این زمینه انجام شده بود، مردم برای این امر کاملا آماده بودند و از این رو عملیات رأس ساعت مقرّر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفای قم ادمه داد: البته پیش بینی‌های لازم برای ذخیره سازی آب کافی در دیگر مخازن اصلی شهر در کنار تأمین آب سیار توسط تانکر و همچنین ذخیره سازی آب توسط خود مردم در روزهای گذشته سبب شد تا بعد از گذشت بیش از 40 ساعت از آغاز عملیات، تماسی مبنی بر قطعی جدی آب و گلایه از سوی مردم نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: برآورد اولیه برای پایان این عملیات، صبح روز پنجشنبه اول آبان ماه بود، اما خوشبختانه تعویض شیرآلات و جوشکاری‌های لازم تا ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه سی ام مهر ماه به پایان رسید و ان شاء الله پس از طی فرآیندی چند ساعته و آزمایش‌های لازم، جریان اصلی آب تا بعدازظهر و غروب امروز و زودتر از موعد مقرر وصل خواهد شد و همه چیز به حالت قبل بازخواهد گشت.

صادق پور از همه نهادهای و دستگاه‌های استان که در این عملیات یار و یاور شرکت آبفا بودند و همچنین از همراهی و همیاری مردم استان تشکر کرد و گفت: باید از همکارانم در شرکت آبفای استان تشکر داشته باشم که با آمادگی فراوان و با همتی همه جانبه، پای کار ایستادند و این عملیات را به سرانجام رساندند.

 

6 نقطه دیگر خطوط آب نیازمند تعمیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در عین حال در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس درباره ضرورت تعمیر دیگر خطوط انتقال آب در قم برای رفع حوادث احتمالی تصریح کرد: در استان قم، 8 نقطه مهم برای تعمیر خطوط انتقال آب وجود دارد که خوشبختانه با این عملیات اخیر، دو مورد از آن‌ها به سرانجام رسید، البته بازسازی این دو مورد، اجرای مراحل بعدی را تسهیل خواهد کرد و حتی می‌توان تمهیداتی اندیشید که در عملیات‌های بعدی، نیازی به قطع چند ساعته آب هم نداشته باشیم.

وی درباره زمان اجرای عملیات‌های بعدی نیز گفت: تلاش ما این است که عملیات‌های بعدی با فاصله زمانی از این عملیات فعلی باشد تا بتوان با برنامه ریزی دقیق و همچنین در آرامش کامل به آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3ua3.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما