کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1399 ساعت 20:10

استاندار قم در پاسخ به خبر عدم رعایت 6 درصدی ماسک زدن در بین کارمندان استان گفت: استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به 100 درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، بلکه یک الزام است.


به گزارش قم نیوز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در نشست ستاد مدیریت بحران با گلایه از 18 دستگاه استان درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونایی بیان داشت: تردیدی نیست که رعایت این شیوه نامه ها نوعی از رعایت حق الناس است.

محمدرضا گروسی ادامه داد: با توجه به فعالیت بیش از 50 کارگروه و کمیته در فعالیت های اجرایی استانداری و دیگر نهادهای اجرایی و همچنین در راستای تحقق دولت الکترونیک، می توان با تمهید زیرساخت های لازم در همه ادارات، جلسات بسیاری از این کارگروه ها و کمیته ها را به شکل غیرحضوری برگزار کرد.

وی افزود: البته باید تدبیری هم اندیشیده شود که این جلسات غیرحضوری اولویت دار تلقی شده و در ارزیابی عملکردها نیز لحاظ شود.

گروسی همچنین گفت: آمار نشان می دهد که شیوه نامه های بهداشتی و بویژه ماسک زدن توسط 94 درصد از کارمندان و کارکنان ادارات استان رعایت می شود.

در ادامه این نشست، استاندار قم با بیان این که ماسک نزدن 6 درصد از کارمندان استان به هیچ وجه پذیرفته نیست تصریح کرد: الزام استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به 100 درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، بلکه یک الزام است.

بهرام سرمست اضافه کرد: کارمندانی که ماسک نمی زنند باید به هیئت تخلفات معرفی شوند.

وی ادامه داد: هم ماسک زدن همه کارمندان و کارکنان ادارات و هم عدم پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک در ادارات، دو نکته ای است که باید توسط همه دستگاه های اجرایی استان مورد دقت نظر و توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار قم همچنین از معاون توسعه مدیریت و منابع خود خواست تا گزارش مبسوطی را در این موضوع و موضوعات مرتبط تهیه و در نشست بعدی ستاد مدیریت بحران استان ارائه کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92131

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92131/ماسک-کارمندان-الزامی-پذیرش-ارباب-رجوع-بدون-ممنوع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir