کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند

خبرگزاری تسنیم , 2 آبان 1399 ساعت 10:09

معاون استاندار قم بابیان اینکه بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در استان را ندارند، گفت: یک هفته فرصت داده شد که بانک مسکن پیشنهاد خود را در این زمینه برای اجرایی شدن قانون به دبیرخانه هیئت اعلام کند.


به گزارش قم نيوز مهرداد غضنفری در حاشیه جلسه خبرگان بانکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای یک واحد تولیدی استان اجراییه از سوی بانک صادرشده بود که قرار شد پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی استان افزود: هیچ‌گاه نباید مشاهده کنیم که این پیگیری و اجراییه‌ها منجر به اخلال در تولید شود چون در این زمینه ابلاغیه قوه قضاییه آمده است.
وی بیان کرد: در استان این رویکرد را داشته‌ایم که بانک‌ها باید با هماهنگی کارگروه تسهیل درخواست اجراییه بدهند و همچنین اگر ناچار بودند و قصوری از سوی واحد تولیدی بود ضمن وصول مطالبات قانونی سبب اخلال در تولید نشوند.

غضنفری بابیان اینکه بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند، خاطرنشان کرد: یک هفته فرصت داده شد که بانک مسکن پیشنهاد خود را در این زمینه برای اجرایی شدن قانون به دبیرخانه هیئت اعلام کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92137

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92137/بانک-ها-حق-تعطیلی-واحدهای-تولیدی-قم-ندارند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir