کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت طرح اقدام ملی مسکن در مناقصه مشخص می‌شود

خبرگزاری مهر , 3 آبان 1399 ساعت 19:46

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: کارگزار ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن قم باید از طریق مناقصه قیمت واقعی را مشخص کند تا در شورای تأمین مسکن استان تصویب شود.


به گزارش قم نیوز حسن صبوری با بیان اینکه ثبت نام در طرح اقدام مسکن ملی برای افراد واجد شرایط از سال گذشته شروع شده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی و دولت مصمم به تکمیل این طرح در کوتاه‌ترین زمان هستند تا به متقاضیان تحویل داده شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که تا یکسال و نیم آینده ۵۰۰ واحدی که در محدوده پردیسان جانمایی شده ساخته شود..

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه بر اساس قیمت برآورد شده در شورای تأمین مسکن استان حداقل هزینه ساخت هر متر مربع دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: این قیمت با شرایط اقتصادی امروز امکان ساخت ندارد و کارگزار باید از طریق مناقصه قیمت واقعی را مشخص کند تا در شورای تأمین مسکن استان تصویب شود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که قیمت ساخت هر متر مربع از این واحدها بین ۳و نیم تا ۴ میلیون تومان تعیین شود.

۶۳۰ واحد مسکن مهر منتظر تعیین تکلیف برای ساخت

صبوری با تاکید بر اینکه طرح مسکن مهر در دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اجرا و در اختیار متقاضیان قرار گرفت، افزود: بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان تحویل داده شده و فقط ۶۳۰ واحد به دلیل برخی مشکلات حقوقی و قضائی هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه واحدهایی که مشکل قضائی داشتند باید ابتدا تعیین تکلیف می‌شدند، افزود: بعد از تعیین تکلیف قضائی این واحدها، عملیات ساخت و ساز در آنها از سر گرفته می‌شود و با تکمیل عملیات عمرانی، واحدها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92158

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92158/قیمت-طرح-اقدام-ملی-مسکن-مناقصه-مشخص-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir