شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 92167
منبع : خبرگزاری فارس

اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از برنامه ریزی برای اختصاص بخشی از بوستان های قدیمی و جدید استان قم به مینی گُلف خبر داد.
اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف
اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح زمین مینی گلف مجموعه ورزشی جواد الائمه (ع) منطقه نیروگاه قم با اشاره به نوپا بودن ورزش گُلف در استان بیان کرد: با این که گُلف قدمتی در استان قم ندارد، اما استعدادهای این ورزش در قم توانسته اند در مسابقات کشوری به مدال هم دست پیدا کنند.

وی در این مراسم که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد افزود: طبق صحبت هایی که با شهرداری قم داشته ایم، بنا بر این است که بخشی از بوستان های قدیمی و جدید استان به این ورزش مفرح اختصاص پیدا کند تا مردم بتوانند بیشتر و بهتر با گلف آشنا شوند.

در این مراسم که با حضور رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گُلف همراه بود، از مدال آوران گُلف استان قم در سال 1398 تقدیر شد.

کُلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در شهر جعفریه بخش خلجستگان و روستای علی آباد بخش جعفریه در کنار افتتاح چهار خانه ورزشی روستایی از دیگر برنامه های امروز اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefz8o.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما