کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو حرکت دسته عزاداری از مقابل بیت آیت الله وحید خراسانی

خبرگزاری فارس , 3 آبان 1399 ساعت 22:10

دفتر آیت الله وحید خراسانی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد حرکت دسته عزاداری از مقابل بیت این مرجع تقلید در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) برای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا لغو شده و مراسم روضه در فضای باز بیت برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز متن اطلاعیه صادر شده از سوی دفتر آیت الله وحید خراسانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الامامُ الرِّضا علیه السلام : «رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا،»

در آستانه شهادت جانسوز حضرت امام حسن العسکری علیه السلام و در پاسخ به پرسش متعدد عزاداران آن حضرت در رابطه با دسته عزاداری هرساله، در معیت آیت الله العظمی وحید خراسانی لازم است به استحضار برساند که:

پس از تلاش گسترده شیفتگان حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف برای بر پایی اجتماع عزاداری پدر گرامیشان، با رعایت تمامی دستورالعمل های ابلاغ شده در جهت رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا، و مشورت های گسترده با مسؤولان امر و متخصصین این موضوع، مع الاسف با برپایی این اجتماع با شرایط موجود ، موافقت نگردید .

لذا معظم له به رغم تمایل به انجام این مراسم، امسال به جهت رعایت حال عموم شیعیان حضرت امیرالمومنین علیه السلام دسته عزاداری ندارند و به برگزاری مراسم روضه در فضای باز بیت در روز شهادت بسنده نمودند.

امیداست در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه با رفع این بیماری مراسم شهادت پدرگرامی آن حضرت باشور و عظمت چند برابر برگزار گردد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92168

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92168/لغو-حرکت-دسته-عزاداری-مقابل-بیت-آیت-الله-وحید-خراسانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir